aretaket Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hej. Jag spelar Gta Sa lite då och då, nu har jag fått för mig att hitta roliga fordon och åka runt med. Men jag letar efter en fordons-guide som det står om det finns någon spawn-plats för fordonet, så jag slipper åka runt och leta efter dom Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hej. Jag spelar Gta Sa lite då och då, nu har jag fått för mig att hitta roliga fordon och åka runt med. Men jag letar efter en fordons-guide som det står om det finns någon spawn-plats för fordonet, så jag slipper åka runt och leta efter dom Tack på förhand. Skaffa Carspawner så löser sig allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aretaket Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Skaffa Carspawner så löser sig allt Okej, och det är ett program antar jag. Tack, får se ifall ja hittar det på google då. Men det vore roligare att hitta fordonen utan fusk, så några fler svar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Okej, och det är ett program antar jag. Tack, får se ifall ja hittar det på google då. Men det vore roligare att hitta fordonen utan fusk, så några fler svar ? Det är inget fusk. Det är en trainer. Du får inte fusk i statsen. Men om du värkligen vill hitta så kan jag rekommendera den klistrade topicen "SA - FAQ" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Okej, och det är ett program antar jag. Tack, får se ifall ja hittar det på google då. Men det vore roligare att hitta fordonen utan fusk, så några fler svar ? Japp..det är ett mycket bra program om man ska stunta eller bara ha lite kul om du letar runt lite här eller här så hittar du det nog Och jag tror nog inte att det räknas som ett fusk....mer som ett hjälpredskap i kniviga situationer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aretaket Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Okej, tack, jag hade faktiskt redan hittat denna på google: GTA-SA.CarSpawn-Trainer v1.1, men nu sitter jag och funderar på hur jag ska få reda på Car ID som man tydligen behövde, vet du hur/var? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Okej, tack, jag hade faktiskt redan hittat denna på google: GTA-SA.CarSpawn-Trainer v1.1, men nu sitter jag och funderar på hur jag ska få reda på Car ID som man tydligen behövde, vet du hur/var? Adda mig på msn så skickar jag Det ante_gta@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ta den här istället. Vehicle Map Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aretaket Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tack så mycket, båda två. Tråd kan låsas, har fått vad jag behöver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ok bra att det funkade då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts