Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hej allihopa jag har jobbat på en fälg m.m... Och nu undrar jag om det är någon idé att föra in denna fälg till spelet och om några av er skulle ladda ner den?? iOBS! Jag vet att det är ett stort hål i mitten och att det är inga bultar men jag jobbar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Skriv i modding-forumet istället. *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det också meningen att vi ska säga ååh, va fint och så vidare? Isåfall, riktigt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det också meningen att vi ska säga ååh, va fint och så vidare? Isåfall, riktigt snyggt. naje men jag tänkte är det någon idé att föra in dom till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Skriv i modding-forumet istället. *Reported* Han skriver ju i Moddnings Formuet ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Inte vad jag minns, men jag är jäkligt hungrig så ni får ursäkta om jag gjorde bort mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tycker dom var rätt fina. Om du lägger på nån metaltexture så blir det nog fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tycker dom var rätt fina. Om du lägger på nån metaltexture så blir det nog fint Det är bra... Säg bara till om saker som ni tycker ser fel ut så rättar jag dom.. Ursäkta mig nu för nu ska jag spela gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag hade laddat ner den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det tycker jag verkligen du ska göra den ser jätte bra ut, håppas du gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Han skriver ju i Moddnings Formuet ju Den kanske blev flyttad? Dom var rätt najs, Jag tankar dom om du skaffar en som är kromad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hehe ser ljust ut... Jag ska se vad jag kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Den är ju bra modelerad men tänk på att det är ett 3:e persons spel så det e ganska mycker polywaste på den en hi poly däck till sa brukar vara 1500 polys o dom i spelet e typ 300-500 polys och jag skulle gissa att denna ligger på 50000 polys eller mer så nej tack XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Den är ju bra modelerad men tänk på att det är ett 3:e persons spel så det e ganska mycker polywaste på den en hi poly däck till sa brukar vara 1500 polys o dom i spelet e typ 300-500 polys och jag skulle gissa att denna ligger på 50000 polys eller mer så nej tack XD Visserligen att det är hög polycount men alla har ju inte en dålig dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nej men detta är överdrift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nej men detta är överdrift men du behöver ju inte ladda ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Som sagts tidigare, overkill med polys allså. Annars var den fin, skulle säkert ladda ner den om jag hade Gta sa installerat. Men du sa att vi skulle säga grejer som var fel på den, polycounten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Som sagts tidigare, overkill med polys allså. Annars var den fin, skulle säkert ladda ner den om jag hade Gta sa installerat. Men du sa att vi skulle säga grejer som var fel på den, polycounten! Men nu har jag inställningarna på så att den rundar av 5x på kanterna visserligen så sänker jag ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts