Pain To ThE MaX Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Enda jag stör mig på är att när jag ska söka genom att direkt skriva det jag letar efter - så finns inte knappen next. För det måste jag istället använda ctrl+f. Synd då jag alltid tyckt att det är skitsmidigt med att bara skriva in det man letar efter, men å andra sidan är detta inte något som hindrar mig från att surfa precis som jag alltid gjort.. IE7 vill inte ens installera på min dator (jag har redan kollat igenom deras troubleshoot) så jag har inget annat val än att köra FF (note: jag klagar inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 1. Öppna nytt fönster/flik 2. Skriv about:config och tryck enter 3. I filter, skriv tab 4. Leta upp Browser.tab.closebuttons 5. Dubbelklicka och ändra värdet till 3 Själv har jag 2, då är det inget kryss alls, stänger alltid med scrollen. Har aldrig märkt att man kan stänga dom med scrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts