Tux Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 För alla er som älskar FF har nu uppföljaren kommit, FireFox2. Den nya versionen tar kriget mellan FF och IE7 till en helt ny nivå. FireFox2 har bl.a. Svenska som förvalsspråk redan från start + en rättstavningsordbok på Svenska! IE7 kommer få svårt att klå detta, men det kommer de väl i sinom tid att fixa till på något sätt så att det jämnas ut igen. Källa (Undertexter.se) Ladda hem nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Har haft det några dagar nu, enda jag saknar är mailfunktionen som bl.a Opera har, eller finns den i FF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Uppgraderas inte FF själv? De brukar väl göra de ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det är inte så stor skillnad från det gamla...men det äger IE7... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Har haft det några dagar nu, enda jag saknar är mailfunktionen som bl.a Opera har, eller finns den i FF2? Skaffa Thunderbird som e-postklient då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Man kan inte ha bokmärken under addressfältet. Och man kan inte closa tabbarna med scroll och man kan inte stänga dem med knappen som finns. Uruselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Man kan inte ha bokmärken under addressfältet. Och man kan inte closa tabbarna med scroll och man kan inte stänga dem med knappen som finns. Uruselt. Vet inte vilken värld du lever i, men jag kan göra allt det i FF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vet inte vilken värld du lever i, men jag kan göra allt det i FF2. Well i cant. Och om jag söker på Youtube. Sedan trycker på en film. Då kan jag inte klicka på tillbakaknappen. Jävla virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det enda jag stör mig på är att den stäng-knappen till höger är borta.. den till flikarna... GIMME BACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vart laddar man ner förra versionen? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vart laddar man ner förra versionen? -.- http://download.oldversion.com/firefox1507.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag sitter fortfarande på gamla FF Vad vinner jag på att installera FF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Inte märkt någon skillnad alls hittills. vetifan vad ni snackar om när ni säger att de tagit bort saker...det e nog ni som gjort något konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Inte märkt någon skillnad alls hittills. vetifan vad ni snackar om när ni säger att de tagit bort saker...det e nog ni som gjort något konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 http://download.oldversion.com/firefox1507.exe Thank, you shall have Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 ... På flikarna din krullapa, lär om dig. Tar väl inte mer än ett par dagar så är vanan inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 På flikarna din krullapa, lär om dig. Tar väl inte mer än ett par dagar så är vanan inne. Vill inte > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det enda jag stör mig på är att den stäng-knappen till höger är borta.. den till flikarna... GIMME BACK 1. Öppna nytt fönster/flik 2. Skriv about:config och tryck enter 3. I filter, skriv tab 4. Leta upp Browser.tab.closebuttons 5. Dubbelklicka och ändra värdet till 3 Själv har jag 2, då är det inget kryss alls, stänger alltid med scrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 1. Öppna nytt fönster/flik 2. Skriv about:config och tryck enter 3. I filter, skriv tab 4. Leta upp Browser.tab.closebuttons 5. Dubbelklicka och ändra värdet till 3 Själv har jag 2, då är det inget kryss alls, stänger alltid med scrollen. Tack KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Håller på utforska FF just nu, första gången jag använder det faktiskt, har alltid kört med IE eller Opera, men än så länge är det bra, enkla saker och kommandon..inte krångligt på något sätt, men ska nog tanka ner IE7 och prova den med innan jag bestämmer mig vilken jag ska använda mig av..men eyy det är ju bara en webläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts