Vinnie Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det laggade när jag komprimerade filen för att få den mindre. Valde nu att rippa av lite saker från ison istället. Laggfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Fler än jag som tycker att det är dags att Hultenius slänger upp ett VCS forum?? Men det är väl för jobbigt för Sveriges slöaste moderator. Skämmes Tamefan!!!!!!! ph34r.gif Hade Hultenius haft tid så hade han säkerligen lagt till en VCS-forumkategori. Är det ingen annan som har adminbefogenhet över forumet? Eller är de bara moderatorer? Redigerad 2 november, 2006 av Alec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har PMat och mailat Hultan, inget svar. Kalle svarade och sa att det bara är Hultan som kan skapa forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Då är det bara att starta trådar i "Övriga Gta-Spel" Men vad gör det när det här spelet är så grymt bra! Helt överlägset LCS! Jag lovar att ni kommer bli nöjda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Soundtracket är ju det bästa någonsin. Sen så måste jag ge cdon en eloge för att jag fick spelet en dag före det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Imorgon, då jäääääääääklar! Ni som nu "hittat det i buskarna", hur bra är det på en skala 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har inte gjort särskilt många uppdrag men det lutar helt klart mot ett topp betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Men vadfan var det här med att det skulle nästan skulle vara lika stort som San Andreas , det är ju en exakt kopia ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vad snackar du om!? Det har inte heller stått något sådant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vad snackar du om!? Det har inte heller stått något sådant! Helt säker att jag såg det på pspupdates, i en lista på nya saker som kommer i VCS, med vattenscootrar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det har stått att det är större än förra spelet i Vice City! Du är inte alls säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Men det var ju jäkligt mkt spekulationer förut också. Dom sa ju att spelet använde SA motorn med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har nån en bild på kartan till vcs? Det har ju sagts att den ska vara lite större än det "gamla" Vice City. Kan någon bekräfta eller dementera detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har nån en bild på kartan till vcs? Det har ju sagts att den ska vara lite större än det "gamla" Vice City. Kan någon bekräfta eller dementera detta? Det är ingen större dramatiskt skillnad. kanske väldigt lite. Tror att det finns i nån tråd här på gtasajten... Ojdå, den var i samma tråd! Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tack för det. Det verkade ju tyvärr inte vara någon skillnad Nu funderar jag bara på vart man kan få detta spel billigast. På siba såg jag att det kostade 599 kr och det är lite väl dyrt för ett psp-spel. Längtar tills i morgon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Tack för det. Det verkade ju tyvärr inte vara någon skillnad Nu funderar jag bara på vart man kan få detta spel billigast. På siba såg jag att det kostade 599 kr och det är lite väl dyrt för ett psp-spel. Längtar tills i morgon!! På EB-games kan man byta in två andra spel och få VCS för 1 krona. Jag ska byta in ett par spel som jag redan klarat ut några ggr! Edit: Jag tror inte att det var PC spel. Är inte säker. Redigerad 3 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts