Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 (redigerad) Man måste få in mer humor här.....vilka är era favorit komiker tex. Mina stora favoriter är Stefan och Krister(bäst är Krister)nu kanske ni tycker han där gillar bond komik han kan inte vara klok men jag tycke annan typ av humor också är kul......men för att nämna ett annat stort geni inom Bond komiken....Benny Hill Redigerad 26 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 he he he he he coolt!!hi hi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Man måste få in mer humor här.....vilka är era favorit komiker tex. Mina stora favoriter är Stefan och Krister(bäst är Krister)nu kanske ni tycker han där gillar bond komik han kan inte vara klok men jag tycke annan typ av humor också är kul......men för att nämna ett annat stort geni inom Bond komiken....Benny Hill håller med dig ..... dom är bäst ........... har du vart och tittat på dom någon gång? jag har tittat på dom 3ggr också har jag en jävla massa filmer med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Jag har alla deras filmer utom Hemvärn och Påsjuka + en till som jag inte kan namnet på..........Om du gillar buskis så är Benny Hill kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts