Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För mig får Roxxy gärna vinna, jag orkar inte med mer lagg på min dator längre, det hade varit kul om det inte laggat så förbaskat, men som sagt, det laggar för mig.

Om inte Roxxy får vinna sådär, då hoppar jag ut och typ någon annan får hoppa in istället. Men jag spelar gärna med någon på skojj, ifall jag har bloody tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har spajdermän och jag precis spelat klart. Hade jag inte suttit med de förbannade jävla helvetes kuk Z och C till slutet hade jag vunnit.. :ermm: Så spajdermän vann. :unsure:

http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7207531

----------

Maimstream.. Eftersom ni hade börjat spelat matchen och du avbröt där, så vann Roxxy där.

Red: Eller vänta här nu.. Du vann, Roxxy avbröt.. Så egentligen vann du där.. Men aja.. Roxxy går vidare ändå eftersom du hoppar av.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att jag vann/gick vidare? :)

För mig får Roxxy gärna vinna, jag orkar inte med mer lagg på min dator längre, det hade varit kul om det inte laggat så förbaskat, men som sagt, det laggar för mig.

Om inte Roxxy får vinna sådär, då hoppar jag ut och typ någon annan får hoppa in istället. Men jag spelar gärna med någon på skojj, ifall jag har bloody tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har du kebab: ;)

Du borde uppdatera den igen. :)

Tack. Kanske skulle göra samma sak! B)

Såg att du spionerade på oss ganska länge förresten?

Och förresten, vad är FUTT för ord? :) Fick 24 opäng för det. :)

Två-tiden är smileysarnas tid. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...