Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 # Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på eran profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 För mig får Roxxy gärna vinna, jag orkar inte med mer lagg på min dator längre, det hade varit kul om det inte laggat så förbaskat, men som sagt, det laggar för mig. Om inte Roxxy får vinna sådär, då hoppar jag ut och typ någon annan får hoppa in istället. Men jag spelar gärna med någon på skojj, ifall jag har bloody tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Nu har spajdermän och jag precis spelat klart. Hade jag inte suttit med de förbannade jävla helvetes kuk Z och C till slutet hade jag vunnit.. Så spajdermän vann. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7207531 ---------- Maimstream.. Eftersom ni hade börjat spelat matchen och du avbröt där, så vann Roxxy där. Red: Eller vänta här nu.. Du vann, Roxxy avbröt.. Så egentligen vann du där.. Men aja.. Roxxy går vidare ändå eftersom du hoppar av. Redigerad 2 november, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Wiee. Jag vann våran match! Så jag är vidare till nästa rond Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Wiee. Jag vann våran match! Så jag är vidare till nästa rond Hahaha Turneringsstartaren utslagen Go Spidey! Go! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hahaha Turneringsstartaren utslagen *mördar dig med ett Z och petar ut ögonen på dig med ett C* :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Dumma kobbe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kan Qouad vara så vänlig och läga upp ranknings-listan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hur kommer det sig att jag vann/gick vidare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hur kommer det sig att jag vann/gick vidare? För mig får Roxxy gärna vinna, jag orkar inte med mer lagg på min dator längre, det hade varit kul om det inte laggat så förbaskat, men som sagt, det laggar för mig. Om inte Roxxy får vinna sådär, då hoppar jag ut och typ någon annan får hoppa in istället. Men jag spelar gärna med någon på skojj, ifall jag har bloody tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här har du kebab: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Här har du kebab: Du borde uppdatera den igen. Tack. Kanske skulle göra samma sak! Såg att du spionerade på oss ganska länge förresten? Och förresten, vad är FUTT för ord? Fick 24 opäng för det. Två-tiden är smileysarnas tid. Redigerad 3 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Såg att du spionerade på oss ganska länge förresten? Satt inte och kollade, hade rutan uppe och kollade till på ställningen då och då. inte så spännande direkt Redigerad 3 november, 2006 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Satt inte och kollade, hade rutan uppe och kollade till på ställningen då och då. inte så spännande direkt Nej det gick lite segt.. fast jag vann med 300 - nånting till slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nej det gick lite segt.. fast jag vann med 300 - nånting till slut. Skryt då, bara för att det där spelet suger . Nej men, jag fick dåliga bokstäver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Får jag köra mot någon? Jag har tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Idag är jag nog närvarande kunde inte igår. sorry. Såg att jag ahde fått en ny motståndare, Kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här har du kebab: JAG ÄR BÄST PÅ DETTA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här har du kebab: Är det bra och ha mycket eller lite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) JAG ÄR BÄST PÅ DETTA! Du läser av tabellen åt fel håll. Man ska ha så mycket som möjligt, kattZi. Redigerad 3 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts