Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Och hur länge satt du och tänkte på det ordet då ? Hur jävla länge som helst, iochmed att det var lika trångt som när hela våran familj sätter sig i bilen. Redigerad 1 november, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Hahaha, åt fel håll, ja. Siffran är din rating. Du har högre ratingssiffra än mig, och jag har inte ens spelat. Hur är det med stavningen egentligen? Den är helt perfekt, ty: Nej, ju mer rankingpoäng man har desto bättre är man, när man vinner får man högre ranking, så den som har rankingpoäng 1 är inte nummer1, han är sämst. Så tji fick du! (Jag är lite oldschool och skippar därför pwnZoR-snacket) Edit: Riktigt synd att sidan verkar ha krashat nu. Hoppas verkligen det fixas till imorgon! Redigerad 1 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Den är helt perfekt, ty: Så tji fick du! (Jag är lite oldschool och skippar därför pwnZoR-snacket) Edit: Riktigt synd att sidan verkar ha krashat nu. Hoppas verkligen det fixas till imorgon! Jag hoppas att det är fixat tills ikväll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Aj, aj, aj. Jag som tänkte träna lite nu innan jag möter Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Och hur länge satt du och tänkte på det ordet då ? Nej, ju mer rankingpoäng man har desto bättre är man, när man vinner får man högre ranking, så den som har rankingpoäng 1 är inte nummer1, han är sämst. Mjahaja. Fan vad många förlorande forumiter det var då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Mjahaja. Fan vad många förlorande forumiter det var då. Inte jag! *Håller stolt upp mina hägslen lika som Sickan brukar göra* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Fortfarande nere, jobbigt läge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Japp, håller med. Jag som precis hade lust och testa det igår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Uppe igen! Får försöka ta en match med VickeX under dagen . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Någon som vill spela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag tror jag hoppar av. Sorry Kobbe, kanske det finns någon reserv som vill ta min plats? . Varför jag hoppar av är väl för att jag inte har tid... srry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ajdå.. Aja, någon som vill hoppa in som reserv då? Kattälskaren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ok, men jag är dålig som fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ok, men jag är dålig som fan. Något säger mig att din motståndare inte blir jätte ledsen för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Någon som vill spela så länge som jag väntar på Roxxy? Annars sätter jag mig nog och kollar på en film... Och det kan ta lång tid. Edit. VEM SOM HELST! får ge mig ett nytt tangenbord. Redigerad 2 november, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Sådär.. kattälskaren är med istället för Tux. Ser fram emot en massa spelade åttondelsfinaler ikväll! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Sådär.. kattälskaren är med istället för Tux. Ser fram emot en massa spelade åttondelsfinaler ikväll! Om Vice. har tid så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Maimstream? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nickar Leroya, någon som vill spela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 ...teehee Qouad moves on to round 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts