Tweak Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vem vill spela med mig och Kebab? NU! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vem vill spela med mig och Kebab? NU! Ja, kom igen! aante:s rum på Musen We want you! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Jag vet faktiskt inte . Måste prova detta innan jag kan säga nåt A vi får väl se. har ni börjat? Redigerad 1 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vorde det inte bättre om ni spelade mot de ni egentligen ska spela emot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vorde det inte bättre om ni spelade mot de ni egentligen ska spela emot? Ja kanske det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vorde det inte bättre om ni spelade mot de ni egentligen ska spela emot? Vice kunde inte ikväll. Fortfarande plats för en! aante:s rum, Musens server! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag försöker komma in men det står att den inte hittar servern :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Maimstream, vi kan köra nu. Mitt internet blev cp för en stund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Maimstream, vi kan köra nu. Mitt internet blev cp för en stund. Nu fuckar mitt internet, jag kommer in överallt FÖRUTOM på Betapet, varför? WHYYYYYYY? *Blir påkörd av en buss* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Betapet är nere, funkar inte för nån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Betapet är nere, funkar inte för nån Jag som var riktigt sugen på att få stor-stryk. DARNSH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Jag som var riktigt sugen på att få stor-stryk. DARNSH! Haha..aja, får väl bli imorgon såfall? Om sidan funkar igen. Jag har en sån jävla otur med bokstäver..får aldrig det man inte vill ha Redigerad 1 november, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag som var riktigt sugen på att få stor-stryk. DARNSH! Du var lite bättre än Roxxy när jag mötte dig så var inte så säker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Haha..aja, får väl bli imorgon såfall? Om sidan funkar igen. Jag har en sån jävla otur med bokstäver..får aldrig det man inte vill ha HAHA! Precis samma ursäkt som jag använder Du var lite bättre än Roxxy när jag mötte dig så var inte så säker Haha, jag och en kompis satte oss och kollade på South Park, så jag märkte inte när du bjöd in mig på en match Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Du var lite bättre än Roxxy när jag mötte dig så var inte så säker Jag sög ordentligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Haha, jag och en kompis satte oss och kollade på South Park, så jag märkte inte när du bjöd in mig på en match Lugnt Jag sög ordentligt. Så kan man också säga, jag tänkte bara vara lite snäll Får väl se när betapet kommer upp, hoppas Vicke inte är allt för bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snyggt du har fixat det, dumbom! Jag ska banka skiten ur simpa. > Hah ! Det får du nog inga problem med. Hahahah ! Mjo, ni får väl se . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Hah ! Hahahah ! Mjo, ni får väl se . Haha, jag knäckte både dig och KEbab idag, jag lade ett tvåbokstavigt ord, typ BY eller SY eller något var det, och fick 27 poäng för det. Oj, vad mycket Haha's det blivit ifrån mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jaha.. WOHOOO! Tvåa. Hahaha, åt fel håll, ja. Siffran är din rating. Du har högre ratingssiffra än mig, och jag har inte ens spelat. Hur är det med stavningen egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Haha, jag knäckte både dig och KEbab idag, jag lade ett tvåbokstavigt ord, typ BY eller SY eller något var det, och fick 27 poäng för det. Oj, vad mycket Haha's det blivit ifrån mig. Och hur länge satt du och tänkte på det ordet då ? Hahaha, åt fel håll, ja. Siffran är din rating. Du har högre ratingssiffra än mig, och jag har inte ens spelat. Hur är det med stavningen egentligen? Nej, ju mer rankingpoäng man har desto bättre är man, när man vinner får man högre ranking, så den som har rankingpoäng 1 är inte nummer1, han är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts