eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Så när det var min tur att vinna så sticker ni bara :'( Jag skulle föreslå en ny omgång, men ni drog innan jag hann blinka ^^ > exoticsimpa BÄ! (21) > aante's tur. aante: OJ! Brofloskvi: Bä ftw! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag skulle föreslå en ny omgång, men ni drog innan jag hann blinka ^^ Jag förstod faktiskt inte det roliga med det där? Förresten, vi hinner göra klart det här över lovet, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag förstod faktiskt inte det roliga med det där? Förresten, vi hinner göra klart det här över lovet, va? Nej, det är väl min humor bara Jag fann det ytterst roligt i alla fall haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag skulle föreslå en ny omgång, men ni drog innan jag hann blinka ^^ Jag är väldans med på en omgång till, om du säger server och skapar ett bord. Jag förstod faktiskt inte det roliga med det där? Förresten, vi hinner göra klart det här över lovet, va? Men vad fattar du inte? BÄ FTW FFS! Jag kommer iallafall bli klar över lovet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Kebab, vad håller du på med ? Kom tillbaka omedelbums, vi ska ju spela en ny omgång nu. På katt-servern ^^ Och vart tog du vägen Maimstream ? Jag sitter ju här och väntar :'( Redigerad 31 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Förresten, vi hinner göra klart det här över lovet, va? Turneringen? Förhoppningsvis.. Saknas bara en skalle nu från att allt ska starta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Turneringen? Förhoppningsvis.. Saknas bara en skalle nu från att allt ska starta. Låter bra. Maim och ximpa, sluta spamma ner tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Count me in! Reggad som Lillstenis Redigerad 1 november, 2006 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kommer det upp en såndär fin linje så att man kan se vem man skall spela med/mot?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kommer det upp en såndär fin linje så att man kan se vem man skall spela med/mot?! Borde göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 JAG E ME. Last place. Kommer nicka VickeX om det inte är upptaget. Ska bara se hur det funkar och så. Har gått och funderat om jag ska vara med och nu när det bara är en plats måste jag anmäla mig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Sådär.. MAFIA_KING han före dig Vickis men jag sätter dig på reservlistan ifall att någon helt plötsligt skiter i turneringen eller någon inte vill vara med längre. Nu ska jag bara lotta sen slänger jag upp mitt fina matchträd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) ... Redigerad 1 november, 2006 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Sådär.. Lottingen är klar och matchtavlan är uppe! Så läs genom framsidan igen så ni vet vad som gäller nu när ni spelar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Sådär.. MAFIA_KING han före dig Vickis men jag sätter dig på reservlistan ifall att någon helt plötsligt skiter i turneringen eller någon inte vill vara med längre. Nu ska jag bara lotta sen slänger jag upp mitt fina matchträd. Vickis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Sådär.. Lottingen är klar och matchtavlan är uppe! Så läs genom framsidan igen så ni vet vad som gäller nu när ni spelar. Ah, jag gillar den här "lottningen". Ska bli spännande att se om jag kommer att möta Qouad eller MAFIA_KING. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Ah, jag gillar den här "lottningen". Ska bli spännande att se om jag kommer att möta Qouad eller MAFIA_KING. In your dreams, biiaaaatch. (Jag har redan tre vinster på min meritlista ) Redigerad 1 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Ja möter tux. fint träd föresten Måste bara vinna, Tux e du bra? Redigerad 1 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Amg Quoad! jag är körd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Vafan! Fitt spel! Den ville inte ge mig poäng för ordet HÖST eller BITAR. Hur fan får man poäng...? urgh Redigerad 1 november, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts