Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Edit2: Hur kollar man på ett spel för att lära sig lite?

Här tittar du på spel som redan körs.

Kebab: Segt är det inte så länge inte ni själva sitter och drygar er med orden och går på övertid.

Ett tips är ju att försöka komma på ord medans den andra håller på att lägger nåt ord, och om ni inte kan så byter ni bokstäverna ni inte vill ha kvar eller passar. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!?

Bara ni placerar mig med någon som ligger på samma nivå i ordföråde.

Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. ^_^;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!?

Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. ^_^;)

"Matchtavlan" kommer upp så som möjligt när det är med 16 personer med. Och det är bara be till gud och hoppas på det bästa när jag lottar. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. hm.. Är det vi själva som skapar spelen då?

[*]Ni som ska möta varandra kontaktar varandra och bestämmer när ni ska spela och det.

[X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varrandra)

Men när ni ser i den kommande "trädet" vem som ska spelas mot vem så är det bara ni kontaktar den personen och gör upp när ni ska spela och sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

offtropic: När var det schack tunering? skulle vilja ha en till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...