Tux Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sådär detta flyter ju på.. Tre platser lediga nu det är först till kvarn som gäller. Ni som inte kan alfabet ännu så försök lär er tills det är speldags. Det är väl inget svårt?. Det är ju bara att skapa lite ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Satan i gatan så segt det här spelet blev efter en sisådär 20 minuter! Men jag drar mig inte ur för det! Det står ju ära på spel här för sjutton gubbar! Förresten, så här gick det när jag ochh Tweak spelade nyss: http://www.fileshack.us//files/955/betapett_thumb.jpg Duktiga vi var, va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Nu ska jag testa spelet å se hur de går Edit: Vilken Rank har man när man börjar? Edit2: Hur kollar man på ett spel för att lära sig lite? Redigerad 31 oktober, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Någon som vill värma upp med mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Någon som vill värma upp med mig? Vi kan ta en match Jag e värdelös på det här men ändå ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vi kan ta en match Jag e värdelös på det här men ändå ^^ Jag äger mina föräldrar på detta i verkigheten, men då får man ju också lägga vilket ord man vill Vilken server är du på då? Jag är inne på Katten^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Edit2: Hur kollar man på ett spel för att lära sig lite? Här tittar du på spel som redan körs. Kebab: Segt är det inte så länge inte ni själva sitter och drygar er med orden och går på övertid. Ett tips är ju att försöka komma på ord medans den andra håller på att lägger nåt ord, och om ni inte kan så byter ni bokstäverna ni inte vill ha kvar eller passar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!? Bara ni placerar mig med någon som ligger på samma nivå i ordföråde. Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. Redigerad 31 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!? Bara ni placerar mig med någon som ligger på samma nivå i ordföråde. Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) ...Jag skojar. Det är ju mig själv jag driver med. (Mest i alla fall ) Redigerad 31 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 ...Jag skojar. Det är ju mig själv jag driver med. (Mest i alla fall ) Hehe, jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!? Bara ni placerar mig med någon som ligger på samma nivå i ordföråde. Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. "Matchtavlan" kommer upp så som möjligt när det är med 16 personer med. Och det är bara be till gud och hoppas på det bästa när jag lottar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 "Matchtavlan" kommer upp så som möjligt när det är med 16 personer med. Och det är bara be till gud och hoppas på det bästa när jag lottar. Men.. hm.. Är det vi själva som skapar spelen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Men.. hm.. Är det vi själva som skapar spelen då? Isf, ska man ta kontakt via msn eller hu hade du tänkt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Men.. hm.. Är det vi själva som skapar spelen då? [*]Ni som ska möta varandra kontaktar varandra och bestämmer när ni ska spela och det. [X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varrandra) Men när ni ser i den kommande "trädet" vem som ska spelas mot vem så är det bara ni kontaktar den personen och gör upp när ni ska spela och sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Så det kommer upp en plan som visar vem man ska spela mot?! Så som det var när det var schakturnering!? Bara ni placerar mig med någon som ligger på samma nivå i ordföråde. Typ Kattälskaren, kebab. Så jag inte hamnar med skribb frenzy och det gänget. offtropic: När var det schack tunering? skulle vilja ha en till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Isf, ska man ta kontakt via msn eller hu hade du tänkt? PM,MSN,telefon,brevpost,irc,irl osv.. Du bestämmer helt enkelt själv hur du vill kontakta den personen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Åhå. Redigerad 31 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 PM,MSN,telefon,brevpost,irc,irl osv.. Du bestämmer helt enkelt själv hur du vill kontakta den personen. Sounds good to me Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Maimstream är en feg liten en hmpf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts