Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Reslutat:

1. Kebab

2. Panimala

3. Marquis, x_simpa_x

Så.. Grattis Kebab till första vinsten! :D

Det här med andra turneringingar är ju en bra idé. Speciellt poker, men jag vet inte om någon hyffsat klient som går att använda bra i ett turneringsyfte men om någon vet om någon bra klient så kan ju den starta en pokerturnering. Sen var det ju någon som skapade en schackturnering för ett tag sedan som gick rätt så hyffsat?

Aja.. Jag funderar faktist på att göra en till Betapet-turnering. Och nu har jag ju lärt mig av alla problem som hände under denna turnering och sätta bättre regler och sånt till nästa turnering.

Marquis & x_simpa_x: Bronsmatchen är inte obligatorisk utan ni avgör själv om ni vill bråka om tredjeplatsen.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marquis & x_simpa_x: Bronsmatchen är inte obligatorisk utan ni avgör själv om ni vill bråka om tredjeplatsen.

Mig spelar det ingen roll, jag blir trea hur som helst :D .

Vi har addat varandra på msn i alla fall, vi kanske tar bronsmatchen någon dag, vill marquis det så vill jag, han får bestämma :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är allt uppklarat, alla matcher spelade?

Isånafall tycker jag den här topicen har spelat sina kort så att säga.. Att sitta och diskutera om ni ska ha en annan tunering eller liknande får ni göra någon annanstans, alternativt skapa en ny topic som rör just det.

Om någon har invändningar på detta, så skicka ett PM.

Hänglåset åker på tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...