kobbe Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Kan väl nån från kvarten vara isf? eller simpa, som var i semi? Iaf inte han som förstörde. ursäkta mig, tycker du att jag förstörde? eller syftar du på mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Du kan ha rätt, men vi är jämna. Har mött han gång, och han vann knappt. Jag var bättre i början. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Du kan ha rätt, men vi är jämna. Har mött han gång, och han vann knappt. Jag var bättre i början. Jo, men det är slutet som räknas Jag var bättre än Pani i början men sen så ... Jag vill inte prata om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Du, jag tar Kebaben alla dagar i veckan, så ni kan få gosa i tredjeprismatchen. Already forgot? http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7205131 Nämen, vafan, läste inte den här sidan. Redigerad 14 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 YEES! Vidare till semifinal mot kebabtallrik! Leo - spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 YEES! Vidare till semifinal mot kebabtallrik! Leo - spajdermän Usch vilken tur du hade hela ti'n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Äh, mina slagord som fitta (7) och anal (5) slog dig. Hårt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Trevligt! Match imorrn eller senare ikväll/natt? Kontaktar dig på msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Le grand finalle, here I come! http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7450921 Haha, jag var snabbast Redigerad 18 november, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Semin är nu spelad, och efter en äckligt jämn match där både hade ledningen så vann key-babe till slut, tyvärr. Bra lirat! plutt Lycka till i finalen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Kanon.. Nu är den stora finalen mellan Pani och Kebab kvar. Och bronsmatchen mellan Marquis och x_simpa_x. Sen, hur är intresset av en ny turnering efter denna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Stort. Jag vill ha revanch på key-babe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Japp, jag är med igen. Jag kan bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Känner lika. Marquis vinst var ju "bara" tur. Men srsly jag är nog på igen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Stort intresse för ny turnering Där jag kan medverka, Tyvärr så är jag skitdålig på Betapet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Stort intresse för ny turnering. Du har ordnat det här riktigt bra. Vill dock ha en Texas Hold 'Em, Shack eller annat spel-turnering. Tycker inte vi ska låsa oss vid samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nu är jag också medlem där. Heter precis som jag gör här, RavenE. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Texas Hold´em skulle jag så äga alla här på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag skulle äga alla, också. Riktigt kul med sådana här forumsturneringar, borde utökas till Texas Hold'Em också, minst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Panimala lämnade efter 10 minuter. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7503974 Så jag vann! I'm the allmighty betapet-master!! Tråkigt sätt att vinna på, dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts