Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

:rolleyes::lol::P:P:lol:

Dagens citat vad fan.

Jo, tjohejs på er internnissar. Först kan ni ju förklara vem lillbause är, sedan kan ni ju förklara vad ni egentligen gjorde. Betapet- intern- nerds, jo kyss mig i hovkapellet, jag känner mig helt indolent här. Försvinn, ni fräter på min berberishäck, en blek en kanske, men vad finns väl kvar av den svenska fosterjorden nu när vi bara är en provins i Europa? Nåväl, hällre snuslös än bladlöss.

Hängde du med bra? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo, tjohejs på er internnissar. Först kan ni ju förklara vem lillbause är, sedan kan ni ju förklara vad ni egentligen gjorde. Betapet- intern- nerds, jo kyss mig i hovkapellet, jag känner mig helt indolent här. Försvinn, ni fräter på min berberishäck, en blek en kanske, men vad finns väl kvar av den svenska fosterjorden nu när vi bara är en provins i Europa? Nåväl, hällre snuslös än bladlöss.

Hängde du med bra? :rolleyes:

Hade vi vetat vem det var, hade vi ju sagt det. Right? Eller man brukar ge information som man inte vet något utav, eller hur? Eller man kanske bara ska hitta på något som inte stämmer överens med verkligheten, utan ren och skär och fin och påhittad fantasi. Och trots att det inte stämmer så går man ut med denna information, och hoppas att alla tror på vad man säger. Sedan när alla tror på vad man har sagt, så hoppas man på att sanningen inte kommer ut, så att man blir mobbad utav alla som gillar att mobba mobbade mobbissar, som är mobbade utav mobbarna. Sedan blir man nervös, nu när man är utmobbad utav alla mobbarna, och vågar inte gå ut, för att man är rädd för att alla nätmobbarna ska komma och kasta sten, morötter, pappersbitar och dvärgar så fort man kommer utanför tröskeln som sitter vid husets ytterdörr. Sedan när man har lyckats passera tröskeln så velar man fram till grinden, där man tror att mobbarna finns gömda för att kasta fotbollar, magbesvär, nyckehål, tomtenissar etc. mm. osv. Och kom inte hit och tro att du kan skriva som Okka, för det kan du inte, din förbaskade, fisktjyvandes Okka-wannabe. SLUTA HÄRMA OKKA!!!!!! Kaka.

Kortfattat; Ja, jag hängde mycket väl bra, och vi har ingen aning om vem lillbause är, vi fick bara lust att driva lite med den människan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade vi vetat vem det var, hade vi ju sagt det. Right? Eller man brukar ge information som man inte vet något utav, eller hur? Eller man kanske bara ska hitta på något som inte stämmer överens med verkligheten, utan ren och skär och fin och påhittad fantasi. Och trots att det inte stämmer så går man ut med denna information, och hoppas att alla tror på vad man säger. Sedan när alla tror på vad man har sagt, så hoppas man på att sanningen inte kommer ut, så att man blir mobbad utav alla som gillar att mobba mobbade mobbissar, som är mobbade utav mobbarna. Sedan blir man nervös, nu när man är utmobbad utav alla mobbarna, och vågar inte gå ut, för att man är rädd för att alla nätmobbarna ska komma och kasta sten, morötter, pappersbitar och dvärgar så fort man kommer utanför tröskeln som sitter vid husets ytterdörr. Sedan när man har lyckats passera tröskeln så velar man fram till grinden, där man tror att mobbarna finns gömda för att kasta fotbollar, magbesvär, nyckehål, tomtenissar etc. mm. osv. Och kom inte hit och tro att du kan skriva som Okka, för det kan du inte, din förbaskade, fisktjyvandes Okka-wannabe. SLUTA HÄRMA OKKA!!!!!! Kaka.

Kortfattat; Ja, jag hängde mycket väl bra, och vi har ingen aning om vem lillbause är, vi fick bara lust att driva lite med den människan.

Lägg mer krut på att läsa igenom min text ordentligt än att försöka hitta på snitsiga mot-kommentarer.

"förklara vem lillbause egentligen är"

Get it? FÖRKLARA. Typ "det var någon konstig kille som kom in i vårt spel och störde" eller "ingen av oss vet, han bara kom". Det skulle ha räckt med det som x_simpa_x skrev ovan istället för en massa onödigheter.

Vad har den löjliga okka-(liten begynnelsebokstav, g'damnit) anklagelsen med det hela att göra? okka skrev ändå inte så grötigt under sin aktiva tid, han lekte med de olika storlekarna, mellanrummen, som du gör här.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry795969

simpie, inte alls. Jag förstod bara ingenting från Maims quote. :lol:

Anledningen till att jag fyllde mitt inlägg med så mycket skit var för att visa för dig hur mycket jag förstod av din tidigare post. Men det förstod du uppenbarligen inte, eftersom du fyllde ditt inlägg till bredden med kompostmaterial. :rolleyes:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det där var menar till mitt "Du är bara avundsjuk för att du förlorade :rolleyes: ." citat.

Så kan jag säga att jag var både ironisk och sarkastisk när jag skrev det :lol:

Märk ut ironiska inlägg med en smiley, pl0x. u.u"

I för sig hade jag det på känn, men behåll det i tanken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märk ut ironiska inlägg med en smiley, pl0x. u.u"

I för sig hade jag det på känn, men behåll det i tanken.

Jag glömmer mig lite, efter att ha latchat ett helt lov med den här smileyn " :rolleyes: " tillsammans med kebab då vi låtsas vara arga på varandra så ser jag den som en "Låtsas att du är arg på någon"-smiley.

Men det är ju helt och hållet mitt fel att jag inte märker ut ironi på ett bättre sätt, men det är i alla fall så jag ser på den smileyn ^^

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg mer krut på att läsa igenom min text ordentligt än att försöka hitta på snitsiga mot-kommentarer.

Jag tar detta som en komplimang, tackar.

"förklara vem lillbause egentligen är"

Hade vi vetat vem det var, hade vi ju sagt det. Right? Första meningen, en aning ohövlig, en aning sanning, en aning Maimstream. Det är en okänd person som varken jag, eller Simpix känner till.

Get it? FÖRKLARA. Typ "det var någon konstig kille som kom in i vårt spel och störde" eller "ingen av oss vet, han bara kom". Det skulle ha räckt med det som x_simpa_x skrev ovan istället för en massa onödigheter.

Det var någon konstig kille som kom in i spelrummet och som absolut inte störde i den offentliga chatten, men ingen av oss vet, han bara kom. En aning ohövligt, en aning sanning, en aning Siana.

Vad har den löjliga okka-(liten begynnelsebokstav, g'damnit) anklagelsen med det hela att göra? okka skrev ändå inte så grötigt under sin aktiva tid, han lekte med de olika storlekarna, mellanrummen, som du gör här.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry795969

Kallar du mig för Okka-wannabe? Okej, från och med nu ska jag göra allt för att härma Okka och Corleone. Eller vänta, det kanske jag redan har börjat med i små mängder?

Mmkay, okey, ja jo. Liten begynnelsebokstav aa. Men jag är för vaner att skriva egennamn och smeknamn (Nicknamnes) med stor bokstav, alltså gör jag det här med. Händer att jag även skriver Kattälskaren, Rabarbern och allt annat vad som kan tänkas underskattas utav mig, och mitt lilla vita tangentbord. Bli inte arg på mig för min lilla klumpighet, och jag hoppas vi får det undanstökat?

simpie, inte alls. Jag förstod bara ingenting från Maims quote. :lol:

Anledningen till att jag fyllde mitt inlägg med så mycket skit var för att visa för dig hur mycket jag förstod av din tidigare post. Men det förstod du uppenbarligen inte, eftersom du fyllde ditt inlägg till bredden med kompostmaterial. :rolleyes:

Vem är det som fyller sina inlägg med kompostmaterial? Mitt inlägg var femtio procent ord, femtio procent lek, och hundra procent spam. Jag finner ingen anledning till att inte förstå vad som står?

Om vi inte har fått denna nål ur höstacken, eller utifall att du har blivit irriterad på mig, så ber jag om ursäkt för mitt ofötydligande och min ohövlighet. Hoi Poi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar detta som en komplimang, tackar.
Det skulle varit en sak om det var ett påstående eller en förolämpning, men hur i allsin dar får du en uppmaning till en komplimang? :lol:

Hade vi vetat vem det var, hade vi ju sagt det. Right? Första meningen, en aning ohövlig, en aning sanning, en aning Maimstream. Det är en okänd person som varken jag, eller Simpix känner till.

Va?! Ärligt, jag förstår dig inte nu. Du måste ju fortfarande förklara vem han var. Bara för att du inte visste något mer än att han bara kom in i rummet måste du ju fortfarande berätta det för oss utomstående läsare?!

Kallar du mig för Okka-wannabe? Okej, från och med nu ska jag göra allt för att härma Okka och Corleone. Eller vänta, det kanske jag redan har börjat med i små mängder?
Nej, det gör jag inte. Jag ville visa att bara för att man skriver så som någon annan skriver någon gång då och då inte innebär att man vill vara dennes wannabe. Konstigt påstående av dig, för jag skriver i princip aldrig som okka. :rolleyes:

Vem är det som fyller sina inlägg med kompostmaterial? Mitt inlägg var femtio procent ord, femtio procent lek, och hundra procent spam. Jag finner ingen anledning till att inte förstå vad som står?

Jag tyckte bara att det var onödigt mycket kladd som inte fyllde en funktion. Men skriv som du vill, antar jag.

Jag är inte irriterad, men jag förstår inte ditt resonemang - att bara för att du inte förklarar vem personen är så tar du för givet att vi helt plötsligt ska förstå att varken du eller simpa visste vem han var. Ni visste ju fortfarande var han var, eller hur?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem; Vi har ingen aning.

Var; Betapet... Ja.

När; När Simpa vann.

Hur; I Spelrummet, alltså "lobbyn" som det kan kallas.

Varför; För att spela Alfapet.

Någon måste uppfinna ironi-taggar snart, eller hur? Mitt andra inlägg var nog till komposthögens kant fyllt med ironi. Ärligt Siana, jag vill inte plocka gåsar med dig.

Edit. Skriftfel.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...