R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ni har rätt... Så R2 och Maim spela mot varandra så blir det överstökat. Absolut. Men varför Maim? Har inget emot det men han åkte ju ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Absolut. Men varför Maim? Har inget emot det men han åkte ju ut? Mjae, han åkte inte ut, han vann, men orkade inte vara med i turneringen, som jag fattade det. Sen så hakade han väl på igen som reserv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Mjae, han åkte inte ut, han vann, men orkade inte vara med i turneringen, som jag fattade det. Sen så hakade han väl på igen som reserv. Ah. Då förstår jag. Vi bestämde nu att vi spelar i eftermiddag. Det är lungt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ah. Då förstår jag. Vi bestämde nu att vi spelar i eftermiddag. Det är lungt eller? Ja. Ju snabbare desto bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Skriv upp Maim som vinnare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Det var lite tråkigt emot slutet, med det var en jämn match nästan rakt igenom, och det var det mest intressanta spelet jag haft sen jag reggade mig En liten kanin som heter Albert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Suveränt. Nu ser jag fram emot matcherna. Marquis vs spajdermän Maimstream vs x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nu ser jag fram emot matcherna. Marquis vs spajdermän Visst ser du fram emot den... Undrar bara när spajder kan lira.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Det var FAN inte sällt att uteslua mig bara för att kattälskaren inte körde seriöst. Jag kör seriöst o ville vinna tävlingen o jag ville verkligen spela, men kattis var så jävla seg, vi var inne flera ggr på forumet men han svara inte då i min mach byt ja faktiskt boksäver o han passa Redigerad 11 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Det var FAN inte sällt att uteslua mig bara för att kattälskaren inte körde seriöst. Jag kör seriöst o ville vinna tävlingen o jag ville verkligen spela, men kattis var så jävla seg, vi var inne flera ggr på forumet men han svara inte då i min mach byt ja faktiskt boksäver o han passa "VI passade tre gånger så att jag fick vinna" Var det inte något sånt du sa ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 "VI passade tre gånger så att jag fick vinna" Var det inte något sånt du sa ? Japp...det sa han. ''Vi passa 3ggr irad var så ja vann'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 För att jag inte ides skriva precis vad vi gjorde, och jag tyckte inte att det spelade någon stor roll vad ja skrev, jag vann ju i alla fall, o det tackar man inte nej till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 För att jag inte ides skriva precis vad vi gjorde, och jag tyckte inte att det spelade någon stor roll vad ja skrev, jag vann ju i alla fall, o det tackar man inte nej till Varken du eller kattälskaren får någon chans att lägga på nya ställen, om ingen av er fortsätter lägga ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Varken du eller kattälskaren får någon chans att lägga på nya ställen, om ingen av er fortsätter lägga ord. Nä det får vi ju inte, men jag vann ju i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nä det får vi ju inte, men jag vann ju i alla fall. Ja, du vann. Det var inte frågan. Frågan var hur seriösa ni var (inte särskilt). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jag var det men inte kattis, och att han inte var seriös ska inte gå över mig. Det är vad jag tycker Ja ja men nu är ja ute, så vi lägger det här bakom oss. Ska kanske starta en schacktunering. Redigerad 11 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) . http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7371366 Jag och du Panimala "Ja, du och jag Simpa" Redigerad 13 november, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Visst ser du fram emot den... Undrar bara när spajder kan lira.. Inte jag heller riktigt Tjejen tar tid vettu Men nåt tag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 exoticsimpa: Nu är du så vänlig och håller tyst och går tillbaka till spelbordet. Gör ditt drag så att jag kan få regera någon gång Brofloskvi: Nej, jag tänker inte tolerera att du vinner över mig. exoticsimpa: Då får du helt enkelt ge upp då, förlorare Brofloskvi: Nepp, för jag ska ta mig till final exoticsimpa: Det kan du inte om du fortsätter förlora ^^ lillbause: vadå för final Brofloskvi: Fortsätter förloara? jag har vunnit tre matcher? exoticsimpa: Turneringen i betapet, har du inte hört talas om den ? exoticsimpa: Du har ju bara vunnit en enda i turneringen ^^ Brofloskvi: Nepp. exoticsimpa: Eller den andra vann du, men gav upp Brofloskvi: Två. Brofloskvi: Eller vänte. Brofloskvi: Mot Roxxy, och Ärrtvå. lillbause: nä nu skojar ni Dagens citat vad fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Dagens citat vad fan. Ja, haha vi lurade honom rejält genom att säga... sanningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts