Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering

Mr.Dumbom
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 334
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kattälskaren passa först och sen passa jag för ja hade inga vokaler så jag kunde inte byta några ord. sen passa kattis eller byt kommer inte ihåg. Ja passa, han passa. kom sedan på att man kunde byta boksäver och gjorde det men då var det för sent.

Edit värsta profset jag är:post-6197-1163191410_thumb.jpg

Ordet längst till vänster

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi ska utesluta kobbe också, och låte de två reserver som verkligen vill spela, köra match om vem som ska möta mig.

Kattis och kobbe går ju inte ens in seriöst för det här, de drar ut på tiden och spelar inte ens matchen ordentligt när de väl spelar den. Medan maimstream och R2D2 som verkligen vill spela och lira seriöst inte får vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi ska utesluta kobbe också, och låte de två reserver som verkligen vill spela, köra match om vem som ska möta mig.

Kattis och kobbe går ju inte ens in seriöst för det här, de drar ut på tiden och spelar inte ens matchen ordentligt när de väl spelar den. Medan maimstream och R2D2 som verkligen vill spela och lira seriöst inte får vara med.

Behöver väl knappast nämna att jag håller med :ph34r:

I alla fall, seriöst spelar dom inte nej. 6 poäng är en bra score som man verkligen har försökt få fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...