Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Addade dig på MSN, Panimala. Kan vi spela ikväll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag vann, knappt. Nice, Roxxy. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7309839 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag vann, knappt. Nice, Roxxy. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7309839 Heh. Fuck poäng avdrag! Upp till 160 poäng hade vi bara 10 poäng skillnad. GG. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Men snälla diska kattälskaren och kobbe nu! Dom segar ner turnerningen och förstör för alla men verkar inte själva bry sig. Det är ju inte direkt lite tid dom har haft på sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 , Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 , Sheez! Har ni inte lagt er då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sheez! Har ni inte lagt er då? nej, vi har ännu 3h och 20 minuter på oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ärligt talat! Nu får ju kattis och kobbe spela annars får ju någon annan ta deras plats och de blir diskade. Vi kan ju inte vänta hur länge som helst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 nej, vi har ännu 3h och 20 minuter på oss Ska du inte sova klockan 20.30? @Vice. : Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ärligt talat! Nu får ju kattis och kobbe spela annars får ju någon annan ta deras plats och de blir diskade. Vi kan ju inte vänta hur länge som helst... Matchen har börjat, var precis inne och spionerade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Nu har vi spelat machen. Länken VI hann o ja vann Redigerad 10 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) ...ja vann... ...Med 63 poäng!? Redigerad 10 november, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Kattälskaren passa först och sen passa jag för ja hade inga vokaler så jag kunde inte byta några ord. sen passa kattis eller byt kommer inte ihåg. Ja passa, han passa. kom sedan på att man kunde byta boksäver och gjorde det men då var det för sent. Edit värsta profset jag är: Ordet längst till vänster Redigerad 11 november, 2006 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vi passa 3ggr irad var så ja vann Edit värsta profset jag är: Ordet längst till vänster hEhEHHEhheHE Dass och set fanns utlagda och du hade ett S som du lade ut utan att trycka på lägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Alla som har vunnit över Kebab genom att lägga ut alla sina brickor säger "Yo!". Yo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 hEhEHHEhheHE Dass och set fanns utlagda och du hade ett S som du lade ut utan att trycka på lägg. Iochmed att det ligger skugga under bokstäverna D, A, S, S, S, S, E, är de nog snarare dem han har lagt ut, men inte tryckt på 'lägg'. 'Spet' och 'Sses' är dessutom inga ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Sådär.. Nu är iallafall åttondelsfinalerna klara. Det här med eget ansvar om tiden fungerade ju inte hos vissa märkte jag så nästa turnering får man väll köra med tidsramar. Så spela klart nu och söla inget! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag tycker att vi ska utesluta kobbe också, och låte de två reserver som verkligen vill spela, köra match om vem som ska möta mig. Kattis och kobbe går ju inte ens in seriöst för det här, de drar ut på tiden och spelar inte ens matchen ordentligt när de väl spelar den. Medan maimstream och R2D2 som verkligen vill spela och lira seriöst inte får vara med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag tycker att vi ska utesluta kobbe också, och låte de två reserver som verkligen vill spela, köra match om vem som ska möta mig. Kattis och kobbe går ju inte ens in seriöst för det här, de drar ut på tiden och spelar inte ens matchen ordentligt när de väl spelar den. Medan maimstream och R2D2 som verkligen vill spela och lira seriöst inte får vara med. Behöver väl knappast nämna att jag håller med I alla fall, seriöst spelar dom inte nej. 6 poäng är en bra score som man verkligen har försökt få fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ni har rätt... Så R2 och Maim spela mot varandra så blir det överstökat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts