Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Jag och Simpa spelar nu. Han ledde i början, men nu är det jämt. Edit. Ameh...? Jag ledde, men in i sista stund fick jag höra att man fick avdrag för brickor man hade kvar. Där satt jag med ett förbannat Z och kunde inget göra. Så vann Simpa. Skulle jag ha vetat om den där löjliga regeln skulle jag ha byt bort Z:at för länge sen. Redigerad 4 november, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag och Simpa spelar nu. Han ledde i början, men nu är det jämt. Jag vann efter avdrag, men Siana visste inte att man fick avdrag för kvarvarande brickor, så hur ska vi göra, ska Siana och jag spela en returmatch eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag vann efter avdrag, men Siana visste inte att man fick avdrag för kvarvarande brickor, så hur ska vi göra, ska Siana och jag spela en returmatch eller ? Det är ju upp till Siana att ta reda på vilka regler som gäller innan ni börjar spela. Så jag anser dig som en vinnare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det är ju upp till Siana att ta reda på vilka regler som gäller innan ni börjar spela. Så jag anser dig som en vinnare Hähäh, sant. Grattis, Simpa. ... Jävligt dum regel, ändå.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det är ju upp till Siana att ta reda på vilka regler som gäller innan ni börjar spela. Så jag anser dig som en vinnare Ok, tur för mig då, jag tror att Siana kanske tar mig om vi kör en retur, han förstod spelet ruskigt snabbt må jag säga. Hähäh, sant. Grattis, Simpa. ... Jävligt dum regel, ändå.... Synd att du torskade på det viset :/ Vi får spela någon dag så får du ta revanch, i och för sig så känns kanske den segern mindre, men du får göra rätt för dig ändå Här är bildjäveln också, för så står det i reglerna ^^, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Här är bildjäveln också, för så står det i reglerna ^^, Nej. Det står att det ska vara en länk. Men jag tog reda på era resultat ändå medans jag uppdaterade med Kebab och Qouads resultat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej. Det står att det ska vara en länk. Men jag tog reda på era resultat ändå medans jag uppdaterade med Kebab och Qouads resultat. Åh, du ser, jag kan inte heller reglerna ordentligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 OM någon är vaken får den gärna skapa ett rum och spela ett parti med mig... jag är sömnlös, hugaligen vad läskiga filmerna var, och fan vad sent dom slutade, onödigt att gå och lägga sig för at sovai två sekunder och bli väckt direkt. Någon som är med på ett parti? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kattälskaren ska vi spela nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kattälskaren ska vi spela nu? Japp, men jag ska kanske till stan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Kom till hunden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men snälla.. Skicka PM och ge ut eran MSN till varrandra istället för att spamma sönder denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Tut, tut. Tänkte fiska upp den här tråden innan alla glömmer bort den helt, för jag hoppas att vi spelar klart turneringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Tut, tut. Tänkte fiska upp den här tråden innan alla glömmer bort den helt, för jag hoppas att vi spelar klart turneringen. Det hoppas verkligen jag med! Trodde vi skulle vara färdiga vid det här laget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ge Kattälskaren och kobbe en eller två dagar till och om dom inte har spelat då blir dom diskade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ge Kattälskaren och kobbe en eller två dagar till och om dom inte har spelat då blir dom diskade. Så då får du spela mot simpa menar du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Så då får du spela mot simpa menar du När ska du och marquis spela då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Kattälskaren svarar inte på pm eller nå och försökt få tag i hans msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ge Kattälskaren och kobbe en eller två dagar till och om dom inte har spelat då blir dom diskade. Jag ger dem en chans tills imorgon kväll. Sen är de ute ur tävlingen. Vore ju bra om en till reserv kom in så Ärrtvå fick spela med någon om Kattis och Kobbe inte spelar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag kan hoppa in som reserv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts