Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad tycker ni om den? MSN då kebab? (edit:nvm) aa usch fy blääää! Tur Usch på dig Qouad EDIT. Rabarben vill inte spela =( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Kan tillägga att jag trots början bara vann med 36 poäng . Skratta inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Kan tillägga att jag trots början bara vann med 36 poäng . Skratta inte Det är tyvärr oundvikligt. Hur dåligt spelade du efter det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det är tyvärr oundvikligt. Hur dåligt spelade du efter det? Det va han som va bra Ingen mer som spelat snart? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hatar att förlora. Jag är en sån usel förlorare. Jag var trött, det var därför jag losa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hatar att förlora. Jag är en sån usel förlorare. Jag var trött, det var därför jag losa... För att förtydliga: Vice. och jag bestämde oss för att ta en returmatch iallafall, ty det var ju trots allt lite mitt fel att han kopplade ner. Och jag spöade honom hyffsat hårt, må jag säga! http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7225280 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Ja! Min första vinst, kommer lägligt nog i turneringen, mot Alpha, som vart rätt krossad. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7228093 Redigerad 4 november, 2006 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ja! Min första vinst, kommer lägligt nog i turneringen, mot Alpha, som vart rätt krossad. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7228093 Haha, ja poängskillnaden var något väl extrem. Aja man får väl gratulera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Helt off-topic, men jag måste bara nämna det så att alla får veta: Jag och spajdermän, som möts i kvarten, verkar fylla år på samma dag, och samma år! Helt otroligt viktig information för de flesta av er där ute. Bra att tänka på när det närmar sig presentdags. EDIT: När du ser det här spajder, har du någon msn där vi kan snacka ihop oss om när vi ska lira osv. Redigerad 4 november, 2006 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Tycker nedre halvan av matchträdet är lite sega med sina åttondelsfinaler.. Förresten Dumbom, hur gick du tillväga för att göra den här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Förresten Dumbom, hur gick du tillväga för att göra den här? Fotocop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fotocop? Mjo, det förstår jag. Tänkte mest om han hade kopierat bokstäverna var för sig, eller om det fanns någon font som gjorde såna bokstäver..eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag vann över Tweak knappt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag vann över Tweak knappt. Inte fan visste jag att det skulle avbrytas.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 När fan ska vi spela, kobbe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur kan Roxxy gå vidare med 81 mot 221!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur kan Roxxy gå vidare med 81 mot 221!? Maim vill inte vara med mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 När fan ska vi spela, kobbe? Ja vet fan inte när vi ska spela. Vi är ju aldrig inne sammtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Mjo, det förstår jag. Tänkte mest om han hade kopierat bokstäverna var för sig, eller om det fanns någon font som gjorde såna bokstäver..eller nåt. Ja. Jag satt och kopierade bokstav efter bokstav. Kattälskaren & Kobbe: Skicka PM istället till varrandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Wiehoo! http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7235051 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts