Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Är det bra och ha mycket eller lite? Ju mer man har desto mer har man vunnit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag är inte sist i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Självklart skulle jag missa det också. Jag är gärna reserv, kanske är lite sent men jag får väl vara med nästa gång :'( johlin_2 heter jag där i alla fall, ingen aning om varför men orka bry sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Kattälskaren kan du spela iag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Usch, Någon som jag får förlora mot nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Kattälskaren kan du spela iag? Jepp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu har jag bloodytråkigt. Jag har skapat ett spel i Musen (Fniss!) som heter "Brofloskvi:s spel". Endast inbjudningar, rankat, originalspelbräde och normal tidsgräns. Jag håller bordet öppet till tio över nio, i en halvtimma alltså. Tre spelare sökes, om jag har fått en eller två spelare så startar jag spelet tio över, har jag inte fått någon så stänger jag bordet och återgår till mitt sagoskrivande istället. Alltså. Server; Musen. Namn; Brofloskvi:s spel. Bräde; Original. Tempo; Normal. Ranking; Ja. Vill ni vara med så logga in på Musen och skriv i spelrummets chat så jag ser att ni är där. Det var nog allt. Kom helst innan tio över, ifall bordet blir fullt så startar jag innan tio över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 När loggar du in, eller ge mig din msn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hmm, verkar som att jag och Vice får köra om igen. http://www.betapet.com/index.php?lang=se&a...&id=7223490 Jag pausade för att telefonen ringde och när jag kom tillbaka hade han kopplat ner. Hjälp mig här, har jag vunnit ändå? Eller måste vi köra om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 johanblabla: kan egentligen inte göra någonting bra johanblabla: har aldrig kunnat johanblabla: kommer aldrig kunna johanblabla: varför? för att det är ett skitspel johanblabla: byter bokstäver istället En viss liten Ärrtvå var lite negativ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 En viss liten Ärrtvå var lite negativ Har du rummet uppe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Nu är duss page duwn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Den där jävla ordlistan kan ju köras upp i röven på någon.. » B3njo:s tur. » Ej korrekta ord: BÖGPOSE. » Du har 2 försök kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Har du rummet uppe? Swish. *Host* - Slutade precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Den där jävla ordlistan kan ju köras upp i röven på någon.. HAHAHAHA! Vad anser du om mitt dilemma där uppe? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Vad anser du om mitt dilemma där uppe? Jadu.. Vice avbröt ju matchen där och du ledde ju nästan över 100 poäng där så Vice hade nog ingen chans där att komma ikapp så mycket egentligen. För det måste väll inte ha varit mycket kvar på matchen? Så jag anser iallafall att du har gått vidare. Redigerad 3 november, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Så kebaben, du ser bra ut hoppas på en jämn match, ska vi ta det nu direkt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jadu.. Vice avbröt ju matchen där och du ledde ju nästan över 100 poäng där så Vice hade nog ingen chans där att komma ikapp så mycket egentligen. För det måste väll inte ha varit mycket kvar på matchen? Så jag anser iallafall att du har gått vidare. You´re the boss. Nej, vi hade 5 minuter kvar kanske. Sorry, Vice. Qouad, jag kan snart. lägg till mig på msn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om den? MSN då kebab? (edit:nvm) Redigerad 3 november, 2006 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad tycker ni om den? MSN då kebab? aa usch fy blääää! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts