Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) http://img216.imageshack.us/img216/3738/betapetti4.gif http://img516.imageshack.us/img516/4104/matchtrdny16mm2.gif Reslutat: 1. Kebab http://img516.imageshack.us/img516/3125/hooraywq9.gif 2. Panimala 3. Marquis, x_simpa_x Sådär... Nu är matchtavlan klar och lottningen är klar.. Nu är det upp till er och kontakta den personen ni ska möta och spela. Viktigt! Borsregler: Server = Valfri Spelnamn = Valfritt Bräde = Standard Antal Spelare = 2 Tempo = Normal [X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varrandra) Det spelar ingen roll om ni kör med ranking på eller ej. --------------------------------------- Var länge sen här det var en turnering här på forumet, så jag tänkte nu dra igång en turnering i spelet Alfapet på sidan Betapet. Så ni får själva registera er själva där. För er som inte vet vad Alfapet är så kan ni läsa här. Sen är det bra att läsa deras FAQ. Så här har jag tänk ut nu.. Vi kan iallafall försöka bli minst 8 st men om det blir mer så kan vi köra med 16 st i turneringen, beroende på hur många som är intresserade men inte mer än 16st iallafall. Som vi sedan spelar i (åttondelsfinal, vid 16st), Kvartsfinal, Semi och sen final. Vi spelar 1 mot 1. Jag vet att det går att spela fyra st i ett spel men en tanke på att det är nog garanterat att det kommer bli strul då så blir det förhoppningsvis smidigare med två. Ni som ska möta varandra kontaktar varandra och bestämmer när ni ska spela och det. Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på eran profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där) Tider: Jag kör inga exakt bestämda tider på när som ska spelas när så det är lite eget ansvar över det hela. Men när ni ser i den kommande "trädet" vem som ska spelas mot vem så är det bara ni kontaktar den personen och gör upp när ni ska spela och sånt, men 12 november är deadline för att vara med, skulle det bli 16 st innan den 12:de det så kör vi direkt i gång eller blir det mindre så löser det sig då.. Jag kommer lotta vem som kommer spela mot vem. Deltagare: Ni skriver om ni vill vara med och även vad du heter på Betapet så lägger jag upp er här. Mr.Dumbom - b3njo Kebab - aante x_simpa_x - exoticsimpa Siana - Flugfarfar Qouad - Qouad Tweak - Jakobbb Vice. - vicec spajdermän - SpideySpidey R2D2 - johlin_2 Maimstream - Brofloskvi Alpha - Shuriken Marquis - Leopeo Panimala - Panimala Roxxy - w00tn3ss VickeX - VickeX MAFIA_KING - Lillstenis Tux - Skyline Kattälskaren - Leroya kobbe - kobb3 Hm.. Fick jag med allt nu tro.. Redigerad 21 november, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Har inte spelat nåt annat än barnalfapet, men. skriv upp mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Skriv upp mig, exoticsimpa Haha, spelade nyss och fick storstryk Redigerad 31 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Skriv upp mig, jag registrerar mig imorgon med Flugfarfar. Jag ska stava skiten ur er! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Betapet det lirar farsan hela tiden. Skriv upp mig (nickar Qouad) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag är på, reggar Tweak sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är på! Registrerad och klar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det här verkar ju bli mer poppis än vad jag hade räknat med. Men Kebab och Vice ni får uppge ert medlemsnamn på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag är väldans gärna med Hum... Vad var det mina inloggningsuppgifter var nu då? Inloggningsnamn - Brofloskvi Redigerad 31 oktober, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Har aldrig spelat betapet men de blir säkert kul. Alftapet spelade jag senast på lekis så de blir kanske svårt... Men jag är på Kommer att nicka Spidey SpideySpidey skulle jag tro Redigerad 31 oktober, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ja e nog med så skriv upp mig, har redan ettkonto där. Heter kobb3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jaha, jag glömde nicket! vicec, är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 IM IN!! MÅste dock först lära mig hur detta går till. Shuriken är mitt nick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag heter inte Tweak, det var upptaget så skriv att jag heter Jakobb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag heter inte Tweak, det var upptaget så skriv att jag heter Jakobb Alternativt. Själv heter jag aante (TheHoff var upptaget ) Ska testa att spela lite nu! Redigerad 31 oktober, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Alternativt. Själv heter jag aante (TheHoff var upptaget ) Ska testa att spela lite nu! Mitt är finare. Ditt är finskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Haha, ledsen, men jag var tvungen at ändra igen, det strulade med aktiveringsmejlet. Nu heter jag Jakobbb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Count me in. Jag heter Skyline Redigerad 31 oktober, 2006 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag kan nog tänka mig att vara med. Heter Leopeo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Sådär detta flyter ju på.. Tre platser lediga nu det är först till kvarn som gäller. Ni som inte kan alfabet ännu så försök lär er tills det är speldags. Redigerad 31 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts