VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Yes... Jag och min polare lanar och vi behöver roliga lanspel som inte tar så värst mycket plats och är snabba att förstå. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Leta dig igenom Gamehippo, det finns mängder med trevliga spel där. Quickie: kan tipsa om Little Fighter 2. Urskönt spel. Redigerad 31 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 SAAAAAAAAAAAVAAAAAAAGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 CoD2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 MiniQuake2.... typ 3.2mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Om ni inte har några problem med att spela på samma dator - "Zatacka", aka. "Achtung, Die Kurve!". Det finns också en online/nätverksversion, kallad "Über-zatacka" eller något liknande. Det påminner väldigt mycket om speedbiksen från Tron - Som titeln föreslår "Akta kurvan!". Redigerad 31 oktober, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 COD 1, funkar på de flestas datorer, betydligt roligare än cod 2, om du frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 "Unreal Tournament" "Fifa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Med risk för att säga det uppenbara... Warcraft 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 LIERO! Som skapat för LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Soldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Lanet över. Vi försökte CS, Halo och Unreal men det funkade inte. Till slut fick vi iaf Starcraft att funka Men jag ska ha lan med en annan polare imorgon. Då ska vi köra Soldat och Liero. Igenligen samma sak men. Hur fan kunde jag inte tänka på dom? ^^ Aja ni kan fortsätta skriva bra spel här. Är alltid trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bontago, vilket kan hittas på GameHippo.com är så genialt så det är löjligt, tycker jag - bygg det högsta tornet och förstör alla andras torn! Testa det, åtminstånde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Ragdoll Matrix Reloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Starcraft är roligt att lana. Någon som vill lana Starcraft över hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts