Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jo men det jag tyckte var så smidigt med Silentwhisper var att det var pang på. Rakt på sak. Ingen kod och inte en massa knappar man måste klicka på innan. Och allt var på samma sida. Det kan ju vara nånting man kan vidareutveckla... Tex att man kan välja vad man har laddat upp, bild, musik osv. Sen får man alla sina saker i en lista.! Grötig förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Det kan ju vara nånting man kan vidareutveckla... Tex att man kan välja vad man har laddat upp, bild, musik osv. Sen får man alla sina saker i en lista.! Grötig förklaring. Jag förstog iaf vad du menade. De låter faktiskt aom en rätt bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hallå! Glada nyheter. Nu går det att ladda upp .gif och .png-bilder. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Mücket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hallå! Glada nyheter. Nu går det att ladda upp .gif och .png-bilder. Enjoy. Låter bra Bra jobbat SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Hallå. Börjar få ont om pengar, börjar få ont om serverkapacitet och jag börjar få ont om idéer. Här presenterar jag en idé i alla fall. Har inget som helst tanke på att börja ta betalt för min bilduppladdning, det kommer jag aldrig att göra. Men däremot så kan jag tänka mig att börja ta betalt för att ladda upp andra filer än bildfiler. Det kostar pengar att driva tjänster gratis, speciellt när alla mina tjänster är gratis. Får inte ett öre för varken Beffo Webbhotell, Beffo Mail eller Beffo Upload. Beffo Upload ligger på en ganska dålig server, och inte på samma server som webbhotellet. Jag skulle behöva pengar till att uppgradera alt. köpa en ny server för att ha en framtidssäker uppladdningstjänst åt er.. Här till min fråga - skulle ni kunna tänka er att betala 20-30kr i sms för att kunna ladda upp rar, zip och liknande filformat? Kanske eventuellt även ändring på uppladdningsgränsen till 2Mb? Detta givetvis en engångskostnad. Tacksam för svar. Redigerad 11 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hallå. Börjar få ont om pengar, börjar få ont om serverkapacitet och jag börjar få ont om idéer. Här presenterar jag en idé i alla fall. Har inget som helst tanke på att börja ta betalt för min bilduppladdning, det kommer jag aldrig att göra. Men däremot så kan jag tänka mig att börja ta betalt för att ladda upp andra filer än bildfiler. Det kostar pengar att driva tjänster gratis, speciellt när alla mina tjänster är gratis. Får inte ett öre för varken Beffo Webbhotell, Beffo Mail eller Beffo Upload. Beffo Upload ligger på en ganska dålig server, och inte på samma server som webbhotellet. Jag skulle behöva pengar till att uppgradera alt. köpa en ny server för att ha en framtidssäker uppladdningstjänst åt er.. Här till min fråga - skulle ni kunna tänka er att betala 20-30kr i sms för att kunna ladda upp rar, zip och liknande filformat? Kanske eventuellt även ändring på uppladdningsgränsen till 2Mb? Detta givetvis en engångskostnad. Tacksam för svar. Om zip eller rar filerna får vara max 2mb så är det nog lite onödigt, eftersom det bara får plats med några bilder eller 1 liten låtfil. Du borde dock tillåta .doc och .txt filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Om zip eller rar filerna får vara max 2mb så är det nog lite onödigt, eftersom det bara får plats med några bilder eller 1 liten låtfil. Du borde dock tillåta .doc och .txt filer I och med att man har obegränsat utrymme så är 2MB mycket. Jag är varken miljonär eller trollkar vetu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 I och med att man har obegränsat utrymme så är 2MB mycket. Jag är varken miljonär eller trollkar vetu Hmm, råna en bank.. det är svaren till allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hmm, råna en bank.. det är svaren till allt Njae, då ska det vara utförligt gjort i så fall. Vill inte hamna i brottsregistret för rån, ska själv bli polis vetu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Här till min fråga - skulle ni kunna tänka er att betala 20-30kr i sms för att kunna ladda upp rar, zip och liknande filformat? Kanske eventuellt även ändring på uppladdningsgränsen till 2Mb? Detta givetvis en engångskostnad. Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du kan ju lägga in reklam på sidorna annars? Det är klart, det är väl du för ädel för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Lite diskret reklam i gtasajten-anda, är inget som stör mig, iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Njae, då ska det vara utförligt gjort i så fall. Vill inte hamna i brottsregistret för rån, ska själv bli polis vetu. Efter allt ditt jobb. aldrig! Nej, klart! Jag skickar två tre st så fort nummret kommit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Lägg in några diskreta banners så har du väl fått ihop någon tusenlapp efter ett tag. Skickar självklart ett SMS, Säg bara numret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Lägg in några diskreta banners så har du väl fått ihop någon tusenlapp efter ett tag. Skickar självklart ett SMS, Säg bara numret 1402-3862657! Alla bidrag välkommnas! Redigerad 12 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 1402-3862657! Alla bidrag välkommnas! Haha. Bra försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Har inte skrivit här så mycket, men jag skulle nog kunna dra iväg några SMS bara för att upload sidan är så fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag skulle kunna skicka nåra sms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Haha, helt otroligt, jag laddade upp en sex bilder ungefär, sedan skrev jag (bara för admins ^^) i chatten att jag säkert överbelastade servern med så många bilder. Direkt efter så stängdes sidan ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts