Kiedis Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jävligt bra jobbat, kommer använda mig av denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Thumbnails + gif = fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Thumbnails + gif = fail Hatar barnsjukdomar, får rätta till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Thumbnails + gif = fail Försöker du hitta varenda litet mikroskopiskt fel? Kanonjobb Slew! EDIT. Sen när man laddat upp en bild så borde det vara en länk "Ladda upp en ny bild" också . Redigerad 1 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Funkar bra, snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Tss. Mitt upplägg är perfekt Njah, det funkar bara bra med 1280x1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Testade nyss kontoegenskaperna, och det här funkar riktigt bra SlewME, det här har du verkligen lyckats med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Försöker du hitta varenda litet mikroskopiskt fel? Det är väl bra att någon här hittar ett fel och skriver det hellre än en liten unge som har fått sidan av en kompis....typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Njah, det funkar bara bra med 1280x1024. Japp, jag vet. du får skruva upp skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) <Fel> Redigerad 1 november, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Får tacka för all bra kritik, vilket jag faktiskt fått ifrån alla utom 1 Vad behöver jag förbättra? Har förbättrat thumbnail-skärningen. Nu behåller den proportionerna på alla thumbnails - precis som innan - men den försöker göra alla thumbnails så nära 150 som möjligt. Förutom om man hade en stor bild så kunde thumbnailen bli stor ändå, nu är detta tillrättat. Kommer även göra så att man kan skära bilderna hur man vill sedan, bara att hålla ut. Den lägger även till [ img] [/ img] på thumbnail-adressen. Redigerad 1 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Går det att fixa så man kan skapa sig små "album" och sedan på något sätt visa dessa för kompisar på något enkelt sätt skulle det vara en bra funktion. Ni som använder photobucket vet nog hur jag menar Sen TH adressen kanske borde vara så att den direkt är en länk till den stora bilden. Annars ser det bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Går det att fixa så man kan skapa sig små "album" och sedan på något sätt visa dessa för kompisar på något enkelt sätt skulle det vara en bra funktion. Ni som använder photobucket vet nog hur jag menar Sen TH adressen kanske borde vara så att den direkt är en länk till den stora bilden. Annars ser det bra ut Det kan jag fixa. Här är ett test på thumbnailfunktionen http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/vn8go2wu5u3vuptw7uklopzm0uhnn3no7v.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Det ser lite konstigt ut för mig, kanske måste rutorna vara större. Jag har upplösningen 1280x1024. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/momsz31sfrezfhafaphgj25frb5pdehzu1.PNG Redigerad 1 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Det ser lite konstigt ut för mig, kanske måste rutorna vara större. Jag har upplösningen 1280x1024. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/momsz31sfrezfhafaphgj25frb5pdehzu1.PNG Ser också det. Sidan var bara testad i FireFox. Jag får anpassa den efter internet explorer också. Snart fixat EDIT: Problemet fixat. Redigerad 1 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Jag kan inte se thumbnailen jag postade heller, och inte din signatur. Men jag kan se Thumbnailen du postade. Edit: Det är fortfarande ett streck under "logga in-rutan". =P Redigerad 1 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag kan inte se thumbnailen jag postade heller, och inte din signatur. Men jag kan se Thumbnailen du postade. Edit: Det är fortfarande ett streck under "logga in-rutan". =P .png och .gif-thumbnails fungerar tyvärr inte. Kommer att komma med en lösning på det ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Helt underbart SlewME Redigerad 1 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Japp, jag vet. du får skruva upp skärmen. Det ser normalt ut för mig, tror jag. Har 1152 x 864 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det ser normalt ut för mig, tror jag. Har 1152 x 864 Det har jag också, ser bra ut för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts