Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Thumbnails + gif = fail

:)

Försöker du hitta varenda litet mikroskopiskt fel?

:lol:

Kanonjobb Slew!

EDIT. Sen när man laddat upp en bild så borde det vara en länk "Ladda upp en ny bild" också :lol: .

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tacka för all bra kritik, vilket jag faktiskt fått ifrån alla utom 1 :)

Vad behöver jag förbättra?

Har förbättrat thumbnail-skärningen. Nu behåller den proportionerna på alla thumbnails - precis som innan - men den försöker göra alla thumbnails så nära 150 som möjligt. Förutom om man hade en stor bild så kunde thumbnailen bli stor ändå, nu är detta tillrättat.

Kommer även göra så att man kan skära bilderna hur man vill sedan, bara att hålla ut.

Den lägger även till [ img] [/ img] på thumbnail-adressen.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att fixa så man kan skapa sig små "album" och sedan på något sätt visa dessa för kompisar på något enkelt sätt skulle det vara en bra funktion. Ni som använder photobucket vet nog hur jag menar :)

Sen TH adressen kanske borde vara så att den direkt är en länk till den stora bilden.

Annars ser det bra ut :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att fixa så man kan skapa sig små "album" och sedan på något sätt visa dessa för kompisar på något enkelt sätt skulle det vara en bra funktion. Ni som använder photobucket vet nog hur jag menar :)

Sen TH adressen kanske borde vara så att den direkt är en länk till den stora bilden.

Annars ser det bra ut :lol:

Det kan jag fixa.

Här är ett test på thumbnailfunktionen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser lite konstigt ut för mig, kanske måste rutorna vara större. Jag har upplösningen 1280x1024.

Ser också det. Sidan var bara testad i FireFox. Jag får anpassa den efter internet explorer också.

Snart fixat :)

EDIT:

Problemet fixat.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor