SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Måste man inte acceptera reglerna innan man laddar upp? Jo, men den funktionen fungerar inte atm, vilket du redan har upptänkt. Försöker du hacka sidan btw? @L_voll Den funktionen är ej klar. Redigerad 31 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vad var det du inte gillade? Gillar när man är rak emot mig Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra ) Och xsimpa jo,det gick lite för fort där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jo, men den funktionen fungerar inte atm, vilket du redan har upptänkt. Försöker du hacka sidan btw? @L_voll Den funktionen är ej klar. Jag testar bara den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra ) Och xsimpa jo,det gick lite för fort där Och varför säger du inte detta på en gång? Är du rädd för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Nu hänger jag inte med? Om du menade på den förrförra posten så svarar jag så här. Du frågade inte. Men nu tar vi resten genom pm så vi inte spammar sönder tråden.Eller msn. Redigerad 31 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here]. Va? 3. Copyright-skyddade bilder ska inte laddas upp. Betyder att man inte får ladda upp bilder som andra har copyright på, inte att man måste lägga dit ett © märke Redigerad 31 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Thumbnail-funktion inbyggd. Nu skapas alltså en thumbnail automatiskt när man laddar upp en bild. En funktion att själv välja storlek på bilder man laddar upp kommer att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Thumbnail-funktion inbyggd. Nu skapas alltså en thumbnail automatiskt när man laddar upp en bild. En funktion att själv välja storlek på bilder man laddar upp kommer att komma. Vad betyder thumbnail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Visst blir säkert skit bra men nej, fortfarande taskig uppladdningsstorlek,inget för PS:are (då filer lätt blir uppemot 5,0 mb),Sidan var väl sådär,copyright regeln tycker jag var helt åt helvete.Det är egentligen inte så många som bryr sig och dom som bryr sig dom får väl sätta dit ©[insert name here].Men visst nu sänder jag väl inte ut konstruktiv kritik så du får uppfatta det som du vill (första var konstruktiv men inte andra ) Och xsimpa jo,det gick lite för fort där lol. hur kass är du? 5mb Kanske om man sparar i bmp. Testa att spara för webben, jpg med runt 80% kvalité istället så kommer dina bilder bli normal storlek. För 5mb beror antingen på dålig användare, eller så är det rent skitsnack. Angående copyrightregeln kommer det inte påverka någon speciellt mycket. Vill man ladda upp en bild på nätet är det i 99% av fallen en bild man själv tagit eller gjort. Copyrightskyddade bilder finns redan på andra håll på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vad betyder thumbnail? Miniatyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Din sida kanske borde finnas med vid sidan där alla smilyes är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Din sida kanske borde finnas med vid sidan där alla smilyes är? Det är upp till hultan i så fall. Kan informera er om att ett medlemssystem är påväg. Snart kommer ni GTAsajtare att kunna testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vad betyder thumbnail? Även tummnagel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det är upp till hultan i så fall. Kan informera er om att ett medlemssystem är påväg. Snart kommer ni GTAsajtare att kunna testa det. Jag vet, men Hutaln är inte inne så jätte mycket! Kanske kan en admin som har bra kontakt med Hultan berätta detta för Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag vet, men Hutaln är inte inne så jätte mycket! Kanske kan en admin som har bra kontakt med Hultan berätta detta för Hultan? Ingen har någon som helst kontakt med Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag kan hjälpa till. Om det fortfarande behövs? Behöver nåt att göra på dagarna! Redigerad 31 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sorry för mkt fritid Det var fint för att vara paint men skaffa foto cop. Tack, tack. Jag skulle nog vilja påstå att min struktur på den senare slog din. Men utseendet på din var snyggare. En fusion skulle vara fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tack, tack. Jag skulle nog vilja påstå att min struktur på den senare slog din. Men utseendet på din var snyggare. En fusion skulle vara fint. Tss. Mitt upplägg är perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nu går det att registera sig och för en överblick över vad för bilder man laddat upp. Än så länge så är sidan en "Beta" då den inte är klar. Var så goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nu går det att registera sig och för en överblick över vad för bilder man laddat upp. Än så länge så är sidan en "Beta" då den inte är klar. Var så goda. Grymt bra! Och väldigt skönt med en registrering utan bekräftelsemail 'n' shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts