Mathias Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Photobucket rekommenderar jag verkligen. Helt gratis där man har allt som behövs, till skillnad från Beffo där man får betala för sig om man vill ha lite extra. Är det bara för mig den sidan är något sjukt seg? Inte använt den på länge, just för att den är så seg...det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Haha, när alla vi forumiter byter till upladdningsidorna fungerar de inte korrekt. Medelna när ni hitare en bra sida som inte går segt, just nu verkar ingen vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Är det bara för mig den sidan är något sjukt seg? Inte använt den på länge, just för att den är så seg...det var bättre förr. Fungerar utmärkt för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag vill ha Silentwhisper tillbaks, precis så som det var! Det var stilrent och simpelt. Jag med. Och jag skulle jätegärna vilja se på de bilder som jag hadde uppladdade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag med. Och jag skulle jätegärna vilja se på de bilder som jag hadde uppladdade där. Jag med. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag hade uppladdat där. Men jag hade säkerligen min allra första avatar och signatur där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Hade sjukt mycket på pixas/silentwhisper. Minns första gången jag rekomenderade pixas.mine.nu när han precis hade startat den och ville testa kapaciteten så han frågade mig om jag kunde hjälpa till att "värva" folk. Den hade en länk när man postade ett bra tag här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag med. Och jag skulle jätegärna vilja se på de bilder som jag hadde uppladdade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag med. Och jag skulle jätegärna vilja se på de bilder som jag hadde uppladdade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Tur för mig att det var två fel i samma mening, nu kan jag ju skylla på att jag "hade bråttom". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Tur för mig att det var två fel i samma mening, nu kan jag ju skylla på att jag "hadde brottåm". Fix'd. Ontopic: Bara för mig som Beffo fungerar bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Fix'd. Ontopic: Bara för mig som Beffo fungerar bättre nu? Aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Hade sjukt mycket på pixas/silentwhisper. Minns första gången jag rekomenderade pixas.mine.nu när han precis hade startat den och ville testa kapaciteten så han frågade mig om jag kunde hjälpa till att "värva" folk. Den hade en länk när man postade ett bra tag här på forumet. pixas/silentwhisper var bra... mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag kommer inte in på Beffo.se? Är det fel på servern nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Jag kommer inte in på Beffo.se? Är det fel på servern nu igen? works for me Edit: Bandbredden ökad Vi har en längre tid strypt tillgången till full bandbredd på Beffo Uploads server för att inte servern ska påverka webbhotellet. Eftersom vi i dagsläget har tillgång till mer bandbredd kommer vi succesivt att öka tillförsen till servern. Ni bör uppleva att filer kommer gå snabbare och snabbare att ladda ner med tiden. Vi har i övrigt runt 466 000 anslutningar mot servern dagligen, i snitt 500 aktiva anslutningar konstant och skickas ca. 2 TB dagligen. Vi uppskattar därför om ni donerar. Det är möjligt inom kort. Liiiiite trafik Redigerad 12 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Men när jag pingar beffo.se så får jag bara Request timed out. Och pici.se är på semester, jag behöver en upload sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Pingen gör timeout för mig men sidan funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Men när jag pingar beffo.se så får jag bara Request timed out. Och pici.se är på semester, jag behöver en upload sida! ImageShack finns ju alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 ImageShack finns ju alltid. Men dom har ju så mycke reklam BTW: beffo.se har börjat funka för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Beffo borde satsa på något sånt här; picamatic.com. Snyggt, snabbt & enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 BTW: beffo.se har börjat funka för mig nu Scratch that. Nu börjar jag använda Beffo så slutar det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts