Lajnux Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Vi får väl se om det händer något. Kan han inte skriva på Gtasajten själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Kan han inte skriva på Gtasajten själv? Eftersom att han inte besöker sajten längre, folk undrade och han skrev varför i våran lilla admin-pratlåda så tänkte jag att jag kunde kladda ut det här. Störde du dig väldigt mycket på det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Måste nog säga hejdå till Beffo. Sidan har blivit allt mer seg på sistone och designen är inget vidare heller. Får nog börja använda pici.se istället. Redigerad 27 maj, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Måste nog säga hejdå till Beffo. Sidan har blivit allt mer seg på sistone och designen är inget vidare heller. Får nog börja använda pici.se istället. Säger detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Måste nog säga hejdå till Beffo. Sidan har blivit allt mer seg på sistone och designen är inget vidare heller. Får nog börja använda pici.se istället. Roger that. Har använt pici.se ett tag nu, beffo någon gång ibland eftersom den fortfarande ligger som snabbknapp i FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan han inte skriva på Gtasajten själv? Han vågar inte. Det är ju bra att ni överger beffo, jag (och många med mig?) brukar ha problem att se bilder som ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag kör imageshack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Har inte haft problem med Beffo på ett tag varken problem att se bilder eller att sidan är seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Har inte haft problem med Beffo på ett tag varken problem att se bilder eller att sidan är seg. Same, sen slewme ändrade några inställningar har beffo funkat felfritt (uhm.. 5+ dagar sen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Same, sen slewme ändrade några inställningar har beffo funkat felfritt (uhm.. 5+ dagar sen?) Fick nyss upp "service unavailable". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fick nyss upp "service unavailable". Haha samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Då är det er det är fel på!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Haha samma här! Samma här också. Nej, jag har också börjat ge upp Beffo och gått över till Photobucket istället. Mycket trevligare att använda sig av seriösa uppladdningssidor. Dock testade jag faktiskt att ladda upp en fil på Beffo idag, men det gick först på tredje gången så, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Beffo kom samtidigt som jag började behöva uppladdningssidor, så jag har aldrig haft nåt annat egentligen. Silentwhisper fanns ju ett tag men det var inte mycket med den sidan. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Beffo kom samtidigt som jag började behöva uppladdningssidor, så jag har aldrig haft nåt annat egentligen. Silentwhisper fanns ju ett tag men det var inte mycket med den sidan. Tips? pici. Började använda den idag och jag är väldigt nöjd. Snygg design, lätt att ladda upp och du kan göra dina egna mappar etc. utan att behöva betala något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Beffo kom samtidigt som jag började behöva uppladdningssidor, så jag har aldrig haft nåt annat egentligen. Silentwhisper fanns ju ett tag men det var inte mycket med den sidan. Tips? Photobucket rekommenderar jag verkligen. Helt gratis där man har allt som behövs, till skillnad från Beffo där man får betala för sig om man vill ha lite extra. Redigerad 27 maj, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag vill ha Silentwhisper tillbaks, precis så som det var! Det var stilrent och simpelt. Har personen/personerna som ägde Silentwhisper uttalat sig om någonting efter att sidan blev hackad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fan vad pici var otroligt segt att komma in på sidan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fan vad pici var otroligt segt att komma in på sidan :/ Vet, dom har tydligen haft problem nu mot kvällen. Gick klockrent förut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Vet, dom har tydligen haft problem nu mot kvällen. Gick klockrent förut idag. För att Gtasajten höll/håller på att byta till dom Nu blir det samma som beffo! Redigerad 28 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts