Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste nog säga hejdå till Beffo. Sidan har blivit allt mer seg på sistone och designen är inget vidare heller. Får nog börja använda pici.se istället.

Roger that. Har använt pici.se ett tag nu, beffo någon gång ibland eftersom den fortfarande ligger som snabbknapp i FF.

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha samma här! :naughty:

Samma här också.

Nej, jag har också börjat ge upp Beffo och gått över till Photobucket istället. Mycket trevligare att använda sig av seriösa uppladdningssidor. :confused:

Dock testade jag faktiskt att ladda upp en fil på Beffo idag, men det gick först på tredje gången så, ja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beffo kom samtidigt som jag började behöva uppladdningssidor, så jag har aldrig haft nåt annat egentligen. Silentwhisper fanns ju ett tag men det var inte mycket med den sidan.

Tips?

pici. Började använda den idag och jag är väldigt nöjd. Snygg design, lätt att ladda upp och du kan göra dina egna mappar etc. utan att behöva betala något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beffo kom samtidigt som jag började behöva uppladdningssidor, så jag har aldrig haft nåt annat egentligen. Silentwhisper fanns ju ett tag men det var inte mycket med den sidan.

Tips?

Photobucket rekommenderar jag verkligen. Helt gratis där man har allt som behövs, till skillnad från Beffo där man får betala för sig om man vill ha lite extra.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor