Quattro Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Samt att sidan har fått ett rejält lyft när det gäller utseende och funktioner Ja, men det kom för några dagar sedan. Men väldigt bra med en progress-mätare nu, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 *BUMP* Är det bara jag eller betersig Beffo sjukt segt nu för tiden? Ibland kommer man inte åt Beffo alls eller kan inte ladda upp Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) *BUMP* Är det bara jag eller betersig Beffo sjukt segt nu för tiden? Ibland kommer man inte åt Beffo alls eller kan inte ladda upp Vad händer? Har också märkt det ibland. Förresten: Får beffo in något för att ha den där fjortislåten på startsidan? Redigerad 18 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag säger 1 sak till de som äger beffo... BYT SERVER!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag säger 1 sak till de som äger beffo... BYT SERVER!!1 Pröjsar du så kan jag inte se att det skulle vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 *BUMP* Är det bara jag eller betersig Beffo sjukt segt nu för tiden? Ibland kommer man inte åt Beffo alls eller kan inte ladda upp Vad händer? Funkar fint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Har lääääänge varit så för mig, hela beffo låser sig efter en uppladdad bild mm. Han böt väl server för inte så länge sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den verkar lite instabil ja.. får Service Unavailable ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den verkar lite instabil ja.. får Service Unavailable ibland för det mesta. Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fix'd. har inte fått det nån gång idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Funkar fint för mig Webbläsare? ___________________________________________________ Oftas får jag Service Unavailable först, men det brukar funka efter att jag updaterar sidan. Det är helt random dom jag kan ladda upp bilder. Ibland fuckar det efter en bild uppe. Ibland går det fint när jag laddat upp alla ca 5 bilder, men sen när jag ska börja kopiera länkarna så funkar det inte igen BTW: nån som vet gräns för filer eller hur mcyket utrymme man har? Redigerad 18 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 BTW: nån som vet gräns för filer eller hur mcyket utrymme man har? Finns ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Finns ingen. Ooohh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det är väl samma sak med GTAnytt, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det är väl samma sak med GTAnytt, va? Liknande i alla fall. Just nu kommer jag inte in där öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Sebbe: För er som undrar varför "Service Unavailable" så beror det på att jag satt en gräns på max antal användare mot servern för att motverka att den blir överbelastad. Gränsen ligger på max 500 anslutningar i taget. Där har ni eran förklaring. Känns ju skönt att vi admins inte ens kan komma fram ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Där har ni eran förklaring. Känns ju skönt att vi admins inte ens kan komma fram ordentligt. WTF, Dublle post!!! Redigerad 19 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Där har ni eran förklaring. Känns ju skönt att vi admins inte ens kan komma fram ordentligt. Hmm, lol.. Beffo är för populärt Kommer detta att fixas? Funderar annar på någon annan USP, även då jag älskar beffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Hmm, lol.. Beffo är för populärt Kommer detta att fixas? Funderar annar på någon annan USP, även då jag älskar beffo SlewME har en tendes att inte fixa saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Sebbe: förstår det. kan inget göra sålänge jag inte får tillräcklig bandbredd. jobbar givetvis på det. Vi får väl se om det händer något. Redigerad 19 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts