Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Ny server beräknad år 2008. I början av 2008, januari-februari har jag berkänat beställa en ny server. Servern ska klara tunga filer. Diskarna kommer vara av SCSI-diskar 2x160 (Klarar totalt 6x750GB) och med minne på 2 GB (Max 8GB). Det kommer vara Dualcore eller en QuadCore, inte bestämt mig där. Övrig spec är ointressant för er.

Så för er som tycker att Beffo Upload rullar på bra idag, lär tycka det även nästa år. Ni som inte tycker att det fungerar bra idag, kommer tycka det nästa år.

Kostnaden för servern kommer gå på ca. 13-15 000 kr

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, snälla, snälla bringa mig .doc stöd!!!! Jag skulle behöva ladda upp skolarbeten :D

Här är några filer som servern hanterar:

txt, mdb, doc, xls, pps, ppt, wma, avi, mpg, rar, zip, gif, jpg, png, psd, mp3, wav och pdf

http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=372_LOL.doc

...det kanske bara är sånt där betalkonto?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte lägga dom i en .rar-fil och ladda upp den?

kan inte öppna .rar-filer i skolan... Fittdåligt!

Har inte koll på vad som är för betalkonto och inte betalkonto. Kan dock tänka mig att .doc bara är för betalkonton. Någon fördel måste ju betalanvändare få.

Meeeeen!!! doc är ju vanligt :D... kan du inte göra det möjligt ändå ^_^ Mig vara pank så mig inte kunna betala för betalkonto :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zip går också att ladda upp :D Skoldatorer med XP kan öppna dessa.

Jag lyckades lösa det ändå genom att upptäcka att microsoft lyckats börja erbjuda uppladdningstjänst ^_^

Pfft, klaga på pank, jag sitter med fem kronor på kontot men jag skickar nog allt en hundring i månaden till Beffo.

jo fast arbetet skulle va inne igår o jag kan inte vänta till månadsskiftet med det och ha som ursäkt att jag inte hade råd att betala min uppladdningssida för att kunna ladda upp .doc.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...