RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Beffo nere? Beffo upload märkte jag var nere förut idag också. GTAnytt har dock fungerat. Edit: Men våra signaturer/avatarer syns. Redigerad 6 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Beffo nere? Verkar så döh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nu funkar det igen.. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Edit: Men våra signaturer/avatarer syns. Cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Cache. Nej. Webserverns läs och skrivförmåga gick antagligen ner. Men den kunde visa bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nej. Webserverns läs och skrivförmåga gick antagligen ner. Men den kunde visa bilder. Ojfan, så avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Ny server beräknad år 2008. I början av 2008, januari-februari har jag berkänat beställa en ny server. Servern ska klara tunga filer. Diskarna kommer vara av SCSI-diskar 2x160 (Klarar totalt 6x750GB) och med minne på 2 GB (Max 8GB). Det kommer vara Dualcore eller en QuadCore, inte bestämt mig där. Övrig spec är ointressant för er. Så för er som tycker att Beffo Upload rullar på bra idag, lär tycka det även nästa år. Ni som inte tycker att det fungerar bra idag, kommer tycka det nästa år. Kostnaden för servern kommer gå på ca. 13-15 000 kr Redigerad 18 december, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Kostnaden för servern kommer gå på ca. 13-15 000 kr Låter bra, men shit vilka pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Det verkar vara en bra tjänst, konstigt att jag alldrig lagt märket till den :S stjälv använder jag http://www.isarapix.com eftersom man hjälper dom stackars barnen EDIT: http://youtube.com/watch?v=HEWH0jBK3jA Redigerad 18 december, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Snälla, snälla, snälla bringa mig .doc stöd!!!! Jag skulle behöva ladda upp skolarbeten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Snälla, snälla, snälla bringa mig .doc stöd!!!! Jag skulle behöva ladda upp skolarbeten Kan du inte lägga dom i en .rar-fil och ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 (redigerad) Snälla, snälla, snälla bringa mig .doc stöd!!!! Jag skulle behöva ladda upp skolarbeten Här är några filer som servern hanterar: txt, mdb, doc, xls, pps, ppt, wma, avi, mpg, rar, zip, gif, jpg, png, psd, mp3, wav och pdf http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=372_LOL.doc ...det kanske bara är sånt där betalkonto? Redigerad 19 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=372_LOL.doc ...det kanske bara är sånt där betalkonto?Har inte koll på vad som är för betalkonto och inte betalkonto. Kan dock tänka mig att .doc bara är för betalkonton. Någon fördel måste ju betalanvändare få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Kan du inte lägga dom i en .rar-fil och ladda upp den? kan inte öppna .rar-filer i skolan... Fittdåligt! Har inte koll på vad som är för betalkonto och inte betalkonto. Kan dock tänka mig att .doc bara är för betalkonton. Någon fördel måste ju betalanvändare få. Meeeeen!!! doc är ju vanligt ... kan du inte göra det möjligt ändå Mig vara pank så mig inte kunna betala för betalkonto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 kan inte öppna .rar-filer i skolan... Fittdåligt! Meeeeen!!! doc är ju vanligt ... kan du inte göra det möjligt ändå Mig vara pank så mig inte kunna betala för betalkonto Zip går också att ladda upp Skoldatorer med XP kan öppna dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Meeeeen!!! doc är ju vanligt ... kan du inte göra det möjligt ändå Mig vara pank så mig inte kunna betala för betalkonto Pfft, klaga på pank, jag sitter med fem kronor på kontot men jag skickar nog allt en hundring i månaden till Beffo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Zip går också att ladda upp Skoldatorer med XP kan öppna dessa. Jag lyckades lösa det ändå genom att upptäcka att microsoft lyckats börja erbjuda uppladdningstjänst Pfft, klaga på pank, jag sitter med fem kronor på kontot men jag skickar nog allt en hundring i månaden till Beffo. jo fast arbetet skulle va inne igår o jag kan inte vänta till månadsskiftet med det och ha som ursäkt att jag inte hade råd att betala min uppladdningssida för att kunna ladda upp .doc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Bumpeli-bump. Nu har Sebbe skaffat fram en progress-mätare. Jag bara upplyser er som inte sett det. Jag gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Bumpeli-bump. Nu har Sebbe skaffat fram en progress-mätare. Jag bara upplyser er som inte sett det. Jag gillar! Väldigt snyggt! *Tumme upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Samt att sidan har fått ett rejält lyft när det gäller utseende och funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts