Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Meddelandet som gått ut på GTAnytt och som även kommer upp på Beffo Upload:

Vår server drabbades av hårddisk-krasch, men nu är vi uppe igen. Det har gjorts omfattande insatser för att rädda all data på servern då jag olyckligtvis slarvat med backuper. Just nu kan jag köra servern på halvfart och två nya raidade hårddiskar kommer att sättas in i servern. Detta för att säkra att följande inte händer i framtiden. Givetvis kommer regelbunda backuper att tas även om diskarna är raidade.

Ber om ursäkt för det inträffade.

Slutsats, servern är igång igen och nu ser vi äntligen alla avatarer och signaturer på forumet.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meddelandet som gått ut på GTAnytt och som även kommer upp på Beffo Upload:

Vår server drabbades av hårddisk-krasch, men nu är vi uppe igen. Det har gjorts omfattande insatser för att rädda all data på servern då jag olyckligtvis slarvat med backuper. Just nu kan jag köra servern på halvfart och två nya raidade hårddiskar kommer att sättas in i servern. Detta för att säkra att följande inte händer i framtiden. Givetvis kommer regelbunda backuper att tas även om diskarna är raidade.

Ber om ursäkt för det inträffade.

Slutsats, servern är igång igen och nu ser vi äntligen alla avatarer och signaturer på forumet.

Blev allting räddat? Det verkar ju som att inget har försvunnit i alla fall.

Sedan när man kollar på statistik så har väl inte den gått når något va? Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har det fungerat hittills? Hittat någora fel med sidan?

Kebab, du blir tilldelad livstids(till 2030) betalkonto för att ha bidragit till serverns överlevnad.

Ojdå, det är ju alldeles för mycket.. ^_^:naughty: Tackar!

Hur som helst så tycker jag att sidan fungerar fint nu, har inte märkt några problem alls. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...