Quattro Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Såg det här först nu, låter inte direkt kul Men det var kul att höra att den är igång igen Jag hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Meddelandet som gått ut på GTAnytt och som även kommer upp på Beffo Upload: Vår server drabbades av hårddisk-krasch, men nu är vi uppe igen. Det har gjorts omfattande insatser för att rädda all data på servern då jag olyckligtvis slarvat med backuper. Just nu kan jag köra servern på halvfart och två nya raidade hårddiskar kommer att sättas in i servern. Detta för att säkra att följande inte händer i framtiden. Givetvis kommer regelbunda backuper att tas även om diskarna är raidade. Ber om ursäkt för det inträffade. Slutsats, servern är igång igen och nu ser vi äntligen alla avatarer och signaturer på forumet. Redigerad 5 november, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Bra jobbat Slew! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Meddelandet som gått ut på GTAnytt och som även kommer upp på Beffo Upload: Vår server drabbades av hårddisk-krasch, men nu är vi uppe igen. Det har gjorts omfattande insatser för att rädda all data på servern då jag olyckligtvis slarvat med backuper. Just nu kan jag köra servern på halvfart och två nya raidade hårddiskar kommer att sättas in i servern. Detta för att säkra att följande inte händer i framtiden. Givetvis kommer regelbunda backuper att tas även om diskarna är raidade. Ber om ursäkt för det inträffade. Slutsats, servern är igång igen och nu ser vi äntligen alla avatarer och signaturer på forumet. Blev allting räddat? Det verkar ju som att inget har försvunnit i alla fall. Sedan när man kollar på statistik så har väl inte den gått når något va? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ska ta och skicka iväg en slant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Hur har det fungerat hittills? Hittat någora fel med sidan? Kebab, du blir tilldelad livstids(till 2030) betalkonto för att ha bidragit till serverns överlevnad. Redigerad 8 november, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Hur har det fungerat hittills? Hittat någora fel med sidan? Kebab, du blir tilldelad livstids(till 2030) betalkonto för att ha bidragit till serverns överlevnad. Ojdå, det är ju alldeles för mycket.. Tackar! Hur som helst så tycker jag att sidan fungerar fint nu, har inte märkt några problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Härligt med verion 2, du vet säkert det hära med upplyser dig om det i alla fell, reklamlänken fungerar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Härligt med verion 2, du vet säkert det hära med upplyser dig om det i alla fell, reklamlänken fungerar ej. Medveten om det. Kommer upp imorgon. Har insett att reklam är enda sättet för mig att få in lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Bör det inte vara version 3? Det är snyggt annars, men reklamskylten är lite störande imo... Går det inte att få den mindre? Redigerad 8 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Reklamrutan stör mig inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Det är okej med reklam högst upp där man inte stör sig, men om det kommer på sidorna så börjar det bli alldeles för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Det är okej med reklam högst upp där man inte stör sig, men om det kommer på sidorna så börjar det bli alldeles för mycketSå, när man har medlemmar som är ovilliga att donera, ingen som köper betalkonto. Hur skulle du vilja finansiera i stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Så, när man har medlemmar som är ovilliga att donera, ingen som köper betalkonto. Hur skulle du vilja finansiera i stället? det är edt som är problemet... Proppa hela sidan med så mcyket reklam du kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Har du en hemsida som behöver lite fart? Gör reklam på Beffo Upload! http://ww2.beffo.se/upload/reklam.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 Har du en hemsida som behöver lite fart? Gör reklam på Beffo Upload! http://ww2.beffo.se/upload/reklam.asp Om jag har en hemsida genom beffo, får jag annonsera på beffo för den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Om jag har en hemsida genom beffo, får jag annonsera på beffo för den då? Ja, på Beffo Upload. Men det kostar 60 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Ja, på Beffo Upload. Men det kostar 60 kr. Tack! Det var imponerande hur snabbt du svarade! Har suttit klistrad vid dator sedan jag postade, i väntan på ditt svar. Redigerad 5 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Tack! Det var imponerande hur snabbt du svarade! Har suttit klistrad vid dator sedan jag postade, i väntan på ditt svar. Haha. Visst var det Kallas för Surftown och one.com-support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Beffo nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts