Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En liten sak som jag skulle vilja se är att man ska kunna märka filer med namn, som sedan kommer att visas under thumbnailen, eller under ikonen om det är en ljudfil tex.

Blir enklare att hitta en speciell låt tex som man har laddat upp då. :innocent:

Man kan ju välja att filen laddas upp med det namnet du döpt den till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju välja att filen laddas upp med det namnet du döpt den till.

Mjo, men under "Dina uppladdade filer" så ser man endast

, skulle vara bra om namnet på filen skulle kunna stå under eller något sånt. Lite mer överskådligt då. :lol: Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan säga att jag inte kommer genomföra något större designbyte. Kommer varken rippa google, imageshack eller liknande tjänster. Beffo idag är orginellt. Det jag inte är helt nöjd med är överdelen av sidan och kan komma att förändras till en stilrenare sådan.

Är öppen för förslag i övrigt. Men vill behålla Beffo Beffiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite intressant information för er insatta:

Servern har, förutom Beffo Upload, även GTAnytt och Beffo Webbhotells hemsida. Dessa tre hemsidor har i nuläget (4 dagar räknat) skickat 15 gb. För att göra det hela lite mer begripligt så förklarar jag nedan.

Ett vanligt webbhotell har ungefär 5-15 gb/trafik per månad. Det skulle innebära att om jag hade ett helt vanligt webbhotellkonto så skulle jag redan överstigit min tillåtna trafikmängd, på 4 dagar. Kanske ger er en inblick att Beffo Upload kostar endel att driva egentligen. Totalt blir det ca 105 gb/månad i nuläget. Samt att Beffo Upload bara växter och växer.

Lite kul att veta.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varav 98 av 100 väljer givetvis "För evigt" :rolleyes:

Men då kan du ju fixa en "Anlednings system". Om man väljer "För evigt" så måste man skriva en anledning eller nåt :lol:

EDIT: Btw, kan du inte fixa en Toolbar så att man kan ladda upp filer snabbare?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Vi har en krissituation. Servern kommer att stängas av någon gång under dagen.

Det är så att utrymmet börjar bli knappt och på bara en dag har ca. 8 GB från hårddisken vipps, försvunnit. Därför tvingas tekniker idag stoppa in en ny hårddisk för att garantera driftsäkerheten.

Hoppas ni har överseende för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har en krissituation. Servern kommer att stängas av någon gång under dagen.

Det är så att utrymmet börjar bli knappt och på bara en dag har ca. 8 GB från hårddisken vipps, försvunnit. Därför tvingas tekniker idag stoppa in en ny hårddisk för att garantera driftsäkerheten.

Hoppas ni har överseende för detta.

Tack för att du meddelar oss :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor