RavenE Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Och så vill jag fortfarande se funktionen "klicka-för-stor-bild-klicka-igen-för-skalad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 En liten sak som jag skulle vilja se är att man ska kunna märka filer med namn, som sedan kommer att visas under thumbnailen, eller under ikonen om det är en ljudfil tex. Blir enklare att hitta en speciell låt tex som man har laddat upp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 En liten sak som jag skulle vilja se är att man ska kunna märka filer med namn, som sedan kommer att visas under thumbnailen, eller under ikonen om det är en ljudfil tex. Blir enklare att hitta en speciell låt tex som man har laddat upp då. Man kan ju välja att filen laddas upp med det namnet du döpt den till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Man kan ju välja att filen laddas upp med det namnet du döpt den till. Om man betalar, ja. http://www.3volutionize.com/forums/style_emoticons/default/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Om man betalar, ja. http://www.3volutionize.com/forums/style_emoticons/default/yes.gif Aha. Är inte så insatt i vad man får om man betalar och inte. Nöjer mig med gratisversionen. Edit: Borde det inte stå på första sidan vilka filtyper som går att ladda upp? Redigerad 8 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Man kan ju välja att filen laddas upp med det namnet du döpt den till. Mjo, men under "Dina uppladdade filer" så ser man endast http://ww2.beffo.se/upload/design/mp3.gif , skulle vara bra om namnet på filen skulle kunna stå under eller något sånt. Lite mer överskådligt då. Redigerad 8 oktober, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 En sån här design hade passat beffo perfekt . Fin, Elegant, Snabb, Snygg. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ttt5vpdc925q.jpg Klicka på bilden för att Zooma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 En sån här design hade passat beffo perfekt . Fin, Elegant, Snabb, Snygg. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ttt5vpdc925q.jpg Klicka på bilden för att Zooma in. Själva idén gillar jag. Fast med nuvarande designen. Rakt på sak ska det vara. Sen ska man självklart kunna komma åt en lite större startsida med en knapp någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 En sån här design hade passat beffo perfekt . Fin, Elegant, Snabb, Snygg. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ttt5vpdc925q.jpg Klicka på bilden för att Zooma in. Håller inte med. Passar absolut inte beffo i mina ögon. Ser ut som vilken annan service som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kan säga att jag inte kommer genomföra något större designbyte. Kommer varken rippa google, imageshack eller liknande tjänster. Beffo idag är orginellt. Det jag inte är helt nöjd med är överdelen av sidan och kan komma att förändras till en stilrenare sådan. Är öppen för förslag i övrigt. Men vill behålla Beffo Beffiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Lite intressant information för er insatta: Servern har, förutom Beffo Upload, även GTAnytt och Beffo Webbhotells hemsida. Dessa tre hemsidor har i nuläget (4 dagar räknat) skickat 15 gb. För att göra det hela lite mer begripligt så förklarar jag nedan. Ett vanligt webbhotell har ungefär 5-15 gb/trafik per månad. Det skulle innebära att om jag hade ett helt vanligt webbhotellkonto så skulle jag redan överstigit min tillåtna trafikmängd, på 4 dagar. Kanske ger er en inblick att Beffo Upload kostar endel att driva egentligen. Totalt blir det ca 105 gb/månad i nuläget. Samt att Beffo Upload bara växter och växer. Lite kul att veta. Redigerad 14 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Sökfunktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Sökfunktion? Så vi ökar trafiken med yttligare 2 gb per dag när alla börjar söka på folk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Så vi ökar trafiken med yttligare 2 gb per dag när alla börjar söka på folk ? Yepp! Smakar det så kostar det... Skall du finna en sköka så måste du söka! Sökfunktion till folket nu! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Tips till SlewME: Amazon S3. Jag vet inte hur mycket det blir att bygga in det i Beffo men vad jag har hört så är det mycket billigare per Gb än vad webbhotell oftast är. Kanske kan vara något för alla filer eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Kan man inte lägga in nån "Auto Delete" funktion i beffo?. Så att man kan välja när ens bild ska deletas så att den inte tar massa plats. Jag tycker man ska kunna välja bland: * För evigt * 1 Vecka * 4 Dagar * 24 Timmar eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Kan man inte lägga in nån "Auto Delete" funktion i beffo?. Så att man kan välja när ens bild ska deletas så att den inte tar massa plats. Jag tycker man ska kunna välja bland: * För evigt * 1 Vecka * 4 Dagar * 24 Timmar eller nåt Varav 98 av 100 väljer givetvis "För evigt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Varav 98 av 100 väljer givetvis "För evigt" Men då kan du ju fixa en "Anlednings system". Om man väljer "För evigt" så måste man skriva en anledning eller nåt EDIT: Btw, kan du inte fixa en Toolbar så att man kan ladda upp filer snabbare? Redigerad 15 oktober, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vi har en krissituation. Servern kommer att stängas av någon gång under dagen. Det är så att utrymmet börjar bli knappt och på bara en dag har ca. 8 GB från hårddisken vipps, försvunnit. Därför tvingas tekniker idag stoppa in en ny hårddisk för att garantera driftsäkerheten. Hoppas ni har överseende för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vi har en krissituation. Servern kommer att stängas av någon gång under dagen. Det är så att utrymmet börjar bli knappt och på bara en dag har ca. 8 GB från hårddisken vipps, försvunnit. Därför tvingas tekniker idag stoppa in en ny hårddisk för att garantera driftsäkerheten. Hoppas ni har överseende för detta. Tack för att du meddelar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts