Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjo antagligen.

Men det hör inte till tråden :whistling:

Liten undersökning bara.

Hur tycker ni att sidan fungerat hittills, hastighet osv?

Jag tycker att det till stor del har fungerat riktigt bra. Har varit några gånger som det inte har hänt speciellt mycket alls. Men det är en liten marginal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det går mycket snabbare att ladda th's på admin-sidan. Skönt.

Jepp, kan inget annat än att hålla med. Tycker generellt att sidan laddar mycket snabbare. Även Beffos andra server är uppdaterad och all mjukvara är uppdaterat till senare versionen.

Jag tycker att det till stor del har fungerat riktigt bra. Har varit några gånger som det inte har hänt speciellt mycket alls. Men det är en liten marginal.

Kul att du tycker det :whistling: Håller med om att det varit lite småproblem då och då. Men jag jobbar med det så fort ett problem uppstår.

Väldigt bra! Beffo äger numera.

Hehe, tack :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Positiva:

Bra Hastighet!

De flesta filerna är tillåtna!

Negativa:

Jag tycker "information om filbegränsningen" ska försvinna in i en Länk.

Inloggningsrutan ska också försvinna in i en Länk som kanske kan sitta längst upp till höger om sidan.

"Senaste" är bara onödigt. Bort.

Den här "Lunarstorm Ripoff Live" ska nog också bort. Jätte bra ide men, nej det passar inte en Upload sida.

Jag vill inte verka taskig eller så. Jag använder själv Beffo och jag tycker det är bland dom bästa sidorna på nätet. Men det är väl bara designen jag stör mig på. Om sidan hade haft en layout ungefär som Google så hade sidan nog öppnats snabbare och varit lättare att orientera sig i. Nu säger jag inte att du ska kopiera Google eller nåt. Men om du tittar på deras layout så ser du hur Simpelt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar beffo skarpt. Det går snabbt, och det är generösa storleksbegränsningar. Det jag verkligen saknar, och som jag har påpekat några gånger, är en mätare som visar hur mycket man har laddat upp, och gärna hur lång tid som beräknas återstå. Riktigt jobbigt att bara ha den fliken stå och tugga, och man vet inte ens om det händer något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag får nog bara instämma med alla andra. Jag gillar Beffo skarpt. Båda snabbheten och stoleksgänserna är suveränna.

Måste också hålla med Tux om hans idér. De flesta låter riktigt bra. Jag tror nog att våran kära SlewME ska kunna fixa det på nåt sätt, om det nu bara är av hans intresse.

:(

jävlar vad många skrivfel :innocent:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den nuvarande designen är mycket snygg. Men om jag fick välja, så skulle Beffo Upload se ut ungefär såhär:

[Klicka för större bild]

Varför? Enkel design, inget bling bling, sidan laddar snabbare (för de med 56k, eller söliga datorer.) Som användare av en uppladdningssida så vill jag gärna ha så lite krimskrams som möjligt.

Men detta är bara en drömskiss av hur jag vill ha det :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor