Nord Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Mycket bra initiativ! Men jag vill även passa på att tipsa och nya Fileshack, nästan identisk stil med gamla silentwhisper med egen användare och arkiv, samt med en trevlig gräns på 1GB. DEN tackar jag riktigt mycket för! Hihi, reggade mig direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Riktigt nice SlewMe, tack så jätte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag är nog för pigg det var stört vad tiden gled iväg, och jag har inte sett Prison Break än. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qzqhuvdmjj...lrfau9m0prz.jpg Men, så var du tvungen att lägga dig i! Jag får väl erkänna mig besegrad, det här var ett andra försök: Om man bytte ut en del bakgrunder och knappar mot bilder skulle den i för sig kunna fungera, men din var ju bättre på alla sätt. Men tänk på att jag inte har Photoshop på datorn! Redigerad 31 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag är nog för pigg det var stört vad tiden gled iväg, och jag har inte sett Prison Break än. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qzqhuvdmjj...lrfau9m0prz.jpg Jävligt snyggt! Går ju ganska bra ihop med communityt Edit: Fy mig, inte quota bilder. Redigerad 31 oktober, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Hej, Tack för all snäll kritik. Fördelen med min upload jämtemot andra är; - Servern står i Sverige. - Sidan är på Svenska. - Ni kan påverka hur den ska vara. - Inte 1000 regler. - Samt snart en stilren design. Gränsen är även höjd till 1MB Redigerad 31 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Men, så var du tvungen att lägga dig i! Men tänk på att jag inte har Photoshop på datorn! Sorry för mkt fritid Det var fint för att vara paint men skaffa foto cop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hej, Tack för all snäll kritik. Fördelen med min upload jämtemot andra är; - Servern står i Sverige. - Sidan är på Svenska. - Ni kan påverka hur den ska vara. - Inte 1000 regler. - Samt snart en stilren design. Gränsen är även höjd till 1MB Wiie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bilduppladdning öppnad igen. Nu med ny design och 1MB-filgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vore det inte bättre om LÄS-rutan satt till vänster ? Eftersom man kollar ju rutorna från vänster till höger, och reglerna borde man ju läsa först ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vore det inte bättre om LÄS-rutan satt till vänster ? Eftersom man kollar ju rutorna från vänster till höger, och reglerna borde man ju läsa först ? Hm, nej. Det är upp till var och en att läsa reglerna. Läser man inte så får man hoppas på att man inte laddar upp något otillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hm, nej. Det är upp till var och en att läsa reglerna. Läser man inte så får man hoppas på att man inte laddar upp något otillåtet. Ok, det vara bara en undran från min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det här ar iaf uploadern som jag kommer att använda from now on. Mestadels anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vore det inte bättre om LÄS-rutan satt till vänster ? Eftersom man kollar ju rutorna från vänster till höger, och reglerna borde man ju läsa först ? Eftersom man läser från v till h så ska man ha det mest intressanta till vänster. Man besöker sidan för att ladda upp bilder, inte för att läsa regler. Reglerna behöver man förhoppningsvis bara läsa en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Fan SlewMe, gillar att du alltid tar egna intiativ eller hur det stavas bra idé säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jätte fint tänkte jag säga men jag orkar inte med mer rövslickande. Bra! Fast jag håller mig nog till Imageshack ändå..Har använt det så länge så jag har vant mig. Xemtoth: Iniativ är ordet du letar. Redigerad 31 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jätte fint tänkte jag säga men jag orkar inte med mer rövslickande. Bra! Fast jag håller mig nog till Imageshack ändå..Har använt det så länge så jag har vant mig. Xemtoth: Iniativ är ordet du letar. Vad var det du inte gillade? Gillar när man är rak emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Xemtoth: Iniativ är ordet du letar. OffT... Initiativ var ordet han sökte EDIT: Haha ägd simpa ^^ Redigerad 31 oktober, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Xemtoth: Iniativ är ordet du letar. Initiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Måste man inte acceptera reglerna innan man laddar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det bara att skriva ett användarnamn och lösenord, så skapas det? Eller var registrerar man sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts