Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Toppen!

Sjukt snabbt. Har testat flera uppladdningssidor för att ladda upp musik. Antingen tar det 40 evigheter att få upp filen, eller så går det inte alls.

Idag testade jag beffo, jag laddade upp en låt(3,79mb) på bara några sekunder :w000t:

>_<

And the sound goes: la,allallalallaalaaa! :D

Härligt att du är nöjd :o

Det är Beffos mål, att ha nöjda besökare och kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ojoj, härligt värre! Snopet bara att sidan inte funkar för mig än. :w000t:

Jag undrar, när man laddar upp en stor fil, står det något om "så här många procent har du laddat upp hittills"?

Edit: Hmm, jag kan inte se min avatar heller! >_< Kan ni andra göra det, alltså?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj, härligt värre! Snopet bara att sidan inte funkar för mig än. :w000t:

Jag undrar, när man laddar upp en stor fil, står det något om "så här många procent har du laddat upp hittills"?

Edit: Hmm, jag kan inte se min avatar heller! >_< Kan ni andra göra det, alltså?

Nej. Det står inget sådant. Inte omöjligt att införa dock.

EDIT: Jepp, ser din avatar. Har blivit ompekad. Du får vänta ett tag till verkar det som, allt ligger hos din ISP.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Det står inget sådant. Inte omöjligt att införa dock.

Det vore väldigt praktiskt, och faktiskt mer eller mindre nödvändigt för folk med ganska klent bredbrand. Så man ser om det händer något över huvud taget. :)

EDIT: Jepp, ser din avatar. Har blivit ompekad. Du får vänta ett tag till verkar det som, allt ligger hos din ISP.

Åh, okej. Nåja, ingen fara. Konstigt dock att jag kan se RavenE's avatar och signatur.. Men den kanske har sparat sig i min cache? :D

Som sagt, riktigt härliga nyheter hur som helst. :naughty:

EDIT: WOHOOO! Nu funkar det! >_<:w000t::o

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore väldigt praktiskt, och faktiskt mer eller mindre nödvändigt för folk med ganska klent bredbrand. Så man ser om det händer något över huvud taget. :P

Åh, okej. Nåja, ingen fara. Konstigt dock att jag kan se RavenE's avatar och signatur.. Men den kanske har sparat sig i min cache? :ermm:

Som sagt, riktigt härliga nyheter hur som helst. :)

EDIT: WOHOOO! Nu funkar det! :mellow::mf_doof: :mf_doof:

Wiiie! Men fortfarande så är det problem med Konfigurationen där servrarna står märker jag. Får inte ut den kapacitet jag ska. Men jag jobbar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser själv ingen vits med det, men om det är vad ni vill ha så fixar jag det. >_<

För mig får du gärna fixa det ;)

En annan sak också. Följande text, "- Inom en snar framtid (2-3 veckor) kommer filstorleken att ökas till 100MB för betalanvändare och 60MB för gratisanvändare och gäster.", den kunde väl gå att ta bort nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte Beffo Community dödens stendöd? ;)

Är det? >_<

Nåja, då får ni väl vända er till GTAnytt. :wub:

Nej men seriöst. Enligt min mening är inte gästbok något inslag som passar så jättebra på en uploadsida, men visst, det vore enkelt att ha kontakt med en person på det viset.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor