SlewME Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Toppen! Sjukt snabbt. Har testat flera uppladdningssidor för att ladda upp musik. Antingen tar det 40 evigheter att få upp filen, eller så går det inte alls. Idag testade jag beffo, jag laddade upp en låt(3,79mb) på bara några sekunder And the sound goes: la,allallalallaalaaa! Härligt att du är nöjd Det är Beffos mål, att ha nöjda besökare och kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Ojoj, härligt värre! Snopet bara att sidan inte funkar för mig än. Jag undrar, när man laddar upp en stor fil, står det något om "så här många procent har du laddat upp hittills"? Edit: Hmm, jag kan inte se min avatar heller! Kan ni andra göra det, alltså? Redigerad 28 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Ojoj, härligt värre! Snopet bara att sidan inte funkar för mig än. Jag undrar, när man laddar upp en stor fil, står det något om "så här många procent har du laddat upp hittills"? Edit: Hmm, jag kan inte se min avatar heller! Kan ni andra göra det, alltså? Nej. Det står inget sådant. Inte omöjligt att införa dock. EDIT: Jepp, ser din avatar. Har blivit ompekad. Du får vänta ett tag till verkar det som, allt ligger hos din ISP. Redigerad 28 september, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Nej. Det står inget sådant. Inte omöjligt att införa dock. Det vore väldigt praktiskt, och faktiskt mer eller mindre nödvändigt för folk med ganska klent bredbrand. Så man ser om det händer något över huvud taget. EDIT: Jepp, ser din avatar. Har blivit ompekad. Du får vänta ett tag till verkar det som, allt ligger hos din ISP. Åh, okej. Nåja, ingen fara. Konstigt dock att jag kan se RavenE's avatar och signatur.. Men den kanske har sparat sig i min cache? Som sagt, riktigt härliga nyheter hur som helst. EDIT: WOHOOO! Nu funkar det! Redigerad 28 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det vore väldigt praktiskt, och faktiskt mer eller mindre nödvändigt för folk med ganska klent bredbrand. Så man ser om det händer något över huvud taget. Åh, okej. Nåja, ingen fara. Konstigt dock att jag kan se RavenE's avatar och signatur.. Men den kanske har sparat sig i min cache? Som sagt, riktigt härliga nyheter hur som helst. EDIT: WOHOOO! Nu funkar det! :mf_doof: Wiiie! Men fortfarande så är det problem med Konfigurationen där servrarna står märker jag. Får inte ut den kapacitet jag ska. Men jag jobbar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Bara en undran, är det 100MB för alla, eller för betalanvändare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Bara en undran, är det 100MB för alla, eller för betalanvändare? 100MB för betalanvändare och 60MB för gratisanvändare och gäster. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 100MB för betalanvändare och 60MB för gratisanvändare och gäster. =) 60MB för gäster? Betyder det att servern kollar hur mycket varje unika ip laddar upp? Eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 60MB för gäster? Betyder det att servern kollar hur mycket varje unika ip laddar upp? Eller hur funkar det? Det är per fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det är per fil Doh, det förklarar saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 100MB för betalanvändare och 60MB för gratisanvändare och gäster. =)Då är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Som ni märkt har uppladdnings-servern varit otillgänglig under större delen av gårdagen och idag. Problemen bör vara åtgärdade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Kom på en sak. Vore det inte bra att ha funktionen "klicka på bilden en gång för att förstora, klicka en gång till för att förminska"? Mycket bra idé. Vad tycker du SlewmME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Mycket bra idé. Vad tycker du SlewmME? Ser själv ingen vits med det, men om det är vad ni vill ha så fixar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Ser själv ingen vits med det, men om det är vad ni vill ha så fixar jag det. För mig får du gärna fixa det En annan sak också. Följande text, "- Inom en snar framtid (2-3 veckor) kommer filstorleken att ökas till 100MB för betalanvändare och 60MB för gratisanvändare och gäster.", den kunde väl gå att ta bort nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 har någon annan testat ladda upp en 60 mb bild? Det finns ju en mätare hur långt man har laddat på hesidor och den blir full men sedan kommer jag inte längre. har väntat i snart 5 minuter. Är en gästbok en bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Är en gästbok en bra idé? Nja, det är ju inte menat som att det här ska bli något community. Till det har vi redan beffo community. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Till det har vi redan beffo community. Är inte Beffo Community dödens stendöd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Är inte Beffo Community dödens stendöd? Är det? Nåja, då får ni väl vända er till GTAnytt. Nej men seriöst. Enligt min mening är inte gästbok något inslag som passar så jättebra på en uploadsida, men visst, det vore enkelt att ha kontakt med en person på det viset. Redigerad 29 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Det jag verkligen verkligen, skulle tycka om, är en sökfunktion. (det underlättar mitt spionage... ) Eller åtminstonde en memberlist så att man kan söka upp andra uploaders. Redigerad 30 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts