Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Kommer till denna sida titt som tätt då jag klickar på thumbnails:

http://ww2.beffo.se/upload/fil/logout.asp

:naughty:

Ändra ditt lösenord (Någon kan ha tillgång till din användare) eller så loggar du in på ditt konto från flera webbläsare alt. datorer.

Av säkerhetsskäl så kan man bara vara inloggad från en användare på EN dator/webbläsare i taget. Dvs. man tilldelas ett unikt id vid varje inloggning. Testa även att rensa alla dina Beffo-cookies.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ändra ditt lösenord (Någon kan ha tillgång till din användare) eller så loggar du in på ditt konto från flera webbläsare alt. datorer.

Av säkerhetsskäl så kan man bara vara inloggad från en användare på EN dator/webbläsare i taget. Dvs. man tilldelas ett unikt id vid varje inloggning. Testa även att rensa alla dina Beffo-cookies.

Doh.

Hade loggat in från skolans dator idag, därför var jag utloggad hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Preliminärt datum för uppgradering. På Fredag kommer uppladdnings-storleken ökas till 100 MB. Ena servern ligger redan på nya bandbredden, och även filuppladdnings-servern kommer att sakta övergå till nya bandbredden.

Det är servern för alla webbhotell-kunder som ligger och kör på den nya bandbredden. Så Ni som är kunder på Beffo Webbhotell kan glädja er åt en snabbare hemsida.

CS-servern kommer förmodligen även upp på test ikväll. Enjoy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Beffo säkert?. Jag menar, ni "admins" kollar väl inte igenom folks dokumenter som man laddat upp?.

Vi HAR möjlighet att kolla igenom alla rarfiler som laddas upp. Personligen gör jag det inte, jag litar på virussystemet och sedan tycker jag att det som är inne i kvittar. Jag förstår ändå inte hälften av .rar-filerna som kommer upp.

Edit efter Slews inlägg: Oops. *Börjar kolla igenom de senaste .rar-filerna.* :(

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilder kollar de igenom, så inget olämpligt laddas upp.

Gäller nog allt. Fast vad vet jag. :(

Pga. att servern inte ligger i Polen, Ryssland eller annat U-land så har jag som ägare för servern ett stort ansvar. Vi är ett fåtal Administratörer med strikta regler gällande spridning av bilder, filer eller dokument. Det innebär att allt som laddas upp endast ses av administratörer och distruberar heller inte vidare till andra utomstående.

Hoppas du förstår varför det är så. Kan inte låta folk ladda upp vad som helst, hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pga. att servern inte ligger i Polen, Ryssland eller annat U-land så har jag som ägare för servern ett stort ansvar. Vi är ett fåtal Administratörer med strikta regler gällande spridning av bilder, filer eller dokument. Det innebär att allt som laddas upp endast ses av administratörer och distruberar heller inte vidare till andra utomstående.

Hoppas du förstår varför det är så. Kan inte låta folk ladda upp vad som helst, hur som helst.

Ja jag förstår :( . Får jag fråga varför man inte kan ladda upp RTF filer eller Docx filer? :mellow:

Jag behöver nämligen en sida där jag kan ladda upp mitt arbete ^^.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beffos alla servrar står på ny bandbredd och med många hårdvaruförbättringar. Ni som kommer in på Beffo Upload eller GTAnytt kommer känna en stor prestandaförbättring. Ni som inte använt Beffo Upload förut, trots att ni känt till den, behöver inte göra det nu heller.

Kan även meddela att det går att ladda upp filer på 100 MB nu. Enjoy.

Har laddat upp en testfil på 8Mb. Testa den här:

07_-_Ozone_-_Despre_Tine.mp3

Ni som inte kommer in, vänta några timmar upp till ett dygn. Det har med domän-ompekningen att göra.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor