Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart då?

Jag hittar inget om det.

Klicka på Profil -> Profilinställningar. Där står det "Visa mina bilder" och en liten ruta att kryssa i. Denna ska INTE vara markerad om du vill att dina bilder INTE ska synnas. :)

wtf!? Nu blev det "Tvärstopp!" på sidan. Under uppdatering... ^_^

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tagit bort minst 10 bilder bara jag så jag skulle tro att sådant inte räknas.

Olämpliga bilder som någon ansvarig tar bort däremot, dom kanske inte dras av.

Eftersom räknaren räknar hur många bilder det finns på servern så borde det ju gå en minus på alla som tar bort. Både om ni tar bort eller om vi tar bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wohoo, ny design, mycket snyggt! :)^_^

Nu ser det ut att fungera med IE 6 också, och då tänker jag på texten "betalanvändare" i våra profiler. Den var ju vid sidan om avataren förut :(

Den översta "kanten" eller vad man ska kalla det verkar inte brytas av heller när den kommer utanför fönstret, utan fortsätter ända till kanten. Nåt jag störde mig mycket på...

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni gillar designen, det gör jag också!

Så, nu kan man inte bara skicka 10000 livemeddelanden på hemsidan. Du har en bank, en Beffo-bank, där du har pengar. Du skickar ett sms som kostar 5kr, varpå 5kr sätts in på din beffo-bank. När du har pengarna insatta kan du fritt skriva livemeddelanden för 5kr.

Varför? Eftersom att alla ser meddelanden som man skriver, var dem än befinner sig på hemsidan så tyckte jag att gratis var för bra för att få synas överallt.

Har även startat om servern då den jobbade långsamt. Nu tuggar den på och kör som tåget igen. Enjoy.

Tips och förslag om hur jag kan utveckla sidan och göra den bättre uppskattas.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni gillar designen, det gör jag också!

Så, nu kan man inte bara skicka 10000 livemeddelanden på hemsidan. Du har en bank, en Beffo-bank, där du har pengar. Du skickar ett sms som kostar 5kr, varpå 5kr sätts in på din beffo-bank. När du har pengarna insatta kan du fritt skriva livemeddelanden för 5kr.

Varför? Eftersom att alla ser meddelanden som man skriver, var dem än befinner sig på hemsidan så tyckte jag att gratis var för bra för att få synas överallt.

Jag ser att även vi Admins måste betala. ^_^

Edit: RavenE din fuling.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser att även vi Admins måste betala. :)

Edit: RavenE din fuling.

Ingen jävla kommunist-korrupt-bajsstat vi lever i! Här betalas det! ^_^ Ni får trotsallt gratis betalanvändare på heltid.

Btw, Vice. kommer fokusera på Sverige till att börja med, sedan får vi se om jag utvecklar en mångkulturell-uppladdningssida.

R2D2, har faktiskt utvecklat sidan med logotype också. Av någon anledning lyckas jag inte få den att bli snygg med logo, så jag valde att bara ha texten, tyvärr :) Förbannat att man ska lyckas bra med den där studentsnubben som är vid live, men inte med en simpel logo >.<

EDIT:

Snickrade ihop en logo.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då ska vi se här.

1) För att se andras bilder, är det inte bara till att tex klicka på en av "senast inloggade"?

Eller "Slumpa användare"?

Jag får bara fram profilerna på dem, ser inga bilder.

2) Skulle vara bra med en sökfunktion. Som det är nu kan man inte hitta en annan användare.

Jag gillar att spionera på vad folk laddar upp... ^_^

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då ska vi se här.

1) För att se andras bilder, är det inte bara till att tex klicka på en av "senast inloggade"?

Eller "Slumpa användare"?

Jag får bara fram profilerna på dem, ser inga bilder.

2) Skulle vara bra med en sökfunktion. Som det är nu kan man inte hitta en annan användare.

Jag gillar att spionera på vad folk laddar upp... ^_^

Hej. Kollar du på ex. min profil så ser du att jag har bilder där, medans om du tittar på Qouad så har han inga. Det beror på att jag har valt att visa mina bilder för andra och Qouad har valt att ha sina dolda.

Kan integrera en sökfunktion sedan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips och förslag om hur jag kan utveckla sidan och göra den bättre uppskattas.

Att tillåta uppladdning av PDF-filer vore som tidigare nämnt väldigt bra. ^_^

Och sen en annan liten skitgrej som jag har stört mig på:

Du kan bara ladda upp följande: GIF,JPG,PNG,PSD,RAR,ZIP,MP3.

Jag skulle gärna se mellanrum mellan kommatecken och ord. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor