Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...
Jag får inte tag i SlewME(?) och undrar vem som är admin på sidan förrutom honom!

Det går inte att registrera sig på sidan, vilket är ganska dåligt. Eftersom jag nu inte får tag i Slew. tänkte jag att detta kanske är något som en admin kan fixa...?

eXotic och GiZmo är administratörer, men det är bara SlewME som kan ändra såna där saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eXotic och GiZmo är administratörer, men det är bara SlewME som kan ändra såna där saker.

Inte bara -_-

Precis, vi är ganska många ändå, över 5, närmare 10 skulle jag gissa på såhär på rak arm.

Även om alla inte är så jätteaktiva.

Hursom så har vi inte möjlighet att hjälpa dig med sådana saker, det vi kan göra är att ta bort bilder, banna och varna folk samt ta bort den lilla "lajvtexten". :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Vice. Tack för tipset, visste inte om det faktiskt. Det är åtgärdat.

Nu på tisdag så installeras en ny server och lite nya switchar i nätverket. Det innebär att vi inom kort ligger och kör med en ny bandbredd på samtliga servrar. Kommer även innebära att filgränsen kommer höjas och att priset på betalkonton kommer att stiga med 10 kr.

Alla servrar kommer eventuellt att ligga nere några timmar då allt skall kopplas in och konfigureras, hoppas ni har överseende för detta. Vi kommer använda bandbredd från en av sveriges största noder, netnod.se. Bland annat så använder sig Canal Digital, TV4, SR och Aftonbladet samma noder. En mycket stabil och pålitlig förbindelse med 99,98% uptime.

Oavsett var i Sverige du befinner dig så får du nästan garanterat full fart framåt från servern.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när du ändå är här Slew så kan jag passa på att säga att jag inte kan flytta på bilder från en mapp till en annan.

Från rotmappen till en skapad mapp går bra, men från en skapad mapp till en annan skapad mapp går inte.

Edit: Det som händer är att när jag klickar på fliknappen "Flytta till..." så händer det ingenting, inga flikar kommer ner.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när du ändå är här Slew så kan jag passa på att säga att jag inte kan flytta på bilder från en mapp till en annan.

Från rotmappen till en skapad mapp går bra, men från en skapad mapp till en annan skapad mapp går inte.

Edit: Det som händer är att när jag klickar på fliknappen "Flytta till..." så händer det ingenting, inga flikar kommer ner.

Så är det för mig också. Aldrig behövt göra det, men jag provade nu och "flytta till..."-knappen är död -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor