eXotic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Det kan låta ironiskt, men det finns ingen sökfunktion. För admins finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 För admins finns det. Oh yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Yeah. Pff, försök inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Jag köpte det där Betal-saken, men filerna jag laddar upp ändrar namn ändå jue? Edit: öö, man kunde visst klicka i en sak där. Redigerad 12 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jag köpte det där Betal-saken, men filerna jag laddar upp ändrar namn ändå jue? Edit: öö, man kunde visst klicka i en sak där. Tack. Då är problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Har ökat storleken på bild- och mappfönstrena. De är nu dubbelt så stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Har ökat storleken på bild- och mappfönstrena. De är nu dubbelt så stora. Äntligen! Längtade efter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Äntligen! Längtade efter det! Kan ju även passa på att informera om att endel (stora som små) optimeringar med sidan har gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Kan ju även passa på att informera om att endel (stora som små) optimeringar med sidan har gjorts. It vas a god job! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Väldigt härligt med mappsystem! Tack för en schysst sida Slew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Yeah. Pff, försök inte. Nice try! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag får inte tag i SlewME(?) och undrar vem som är admin på sidan förrutom honom! Det går inte att registrera sig på sidan, vilket är ganska dåligt. Eftersom jag nu inte får tag i Slew. tänkte jag att detta kanske är något som en admin kan fixa...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag får inte tag i SlewME(?) och undrar vem som är admin på sidan förrutom honom! Det går inte att registrera sig på sidan, vilket är ganska dåligt. Eftersom jag nu inte får tag i Slew. tänkte jag att detta kanske är något som en admin kan fixa...? eXotic och GiZmo är administratörer, men det är bara SlewME som kan ändra såna där saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) eXotic och GiZmo är administratörer, men det är bara SlewME som kan ändra såna där saker. Inte bara Redigerad 19 augusti, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) eXotic och GiZmo är administratörer, men det är bara SlewME som kan ändra såna där saker. Inte bara Precis, vi är ganska många ändå, över 5, närmare 10 skulle jag gissa på såhär på rak arm. Även om alla inte är så jätteaktiva. Hursom så har vi inte möjlighet att hjälpa dig med sådana saker, det vi kan göra är att ta bort bilder, banna och varna folk samt ta bort den lilla "lajvtexten". Redigerad 19 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) Hej Vice. Tack för tipset, visste inte om det faktiskt. Det är åtgärdat. Nu på tisdag så installeras en ny server och lite nya switchar i nätverket. Det innebär att vi inom kort ligger och kör med en ny bandbredd på samtliga servrar. Kommer även innebära att filgränsen kommer höjas och att priset på betalkonton kommer att stiga med 10 kr. Alla servrar kommer eventuellt att ligga nere några timmar då allt skall kopplas in och konfigureras, hoppas ni har överseende för detta. Vi kommer använda bandbredd från en av sveriges största noder, netnod.se. Bland annat så använder sig Canal Digital, TV4, SR och Aftonbladet samma noder. En mycket stabil och pålitlig förbindelse med 99,98% uptime. Oavsett var i Sverige du befinner dig så får du nästan garanterat full fart framåt från servern. Redigerad 19 augusti, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) Nu när du ändå är här Slew så kan jag passa på att säga att jag inte kan flytta på bilder från en mapp till en annan. Från rotmappen till en skapad mapp går bra, men från en skapad mapp till en annan skapad mapp går inte. Edit: Det som händer är att när jag klickar på fliknappen "Flytta till..." så händer det ingenting, inga flikar kommer ner. Redigerad 19 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Nu när du ändå är här Slew så kan jag passa på att säga att jag inte kan flytta på bilder från en mapp till en annan. Från rotmappen till en skapad mapp går bra, men från en skapad mapp till en annan skapad mapp går inte. Edit: Det som händer är att när jag klickar på fliknappen "Flytta till..." så händer det ingenting, inga flikar kommer ner. Så är det för mig också. Aldrig behövt göra det, men jag provade nu och "flytta till..."-knappen är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Oooh najs med lite nyheter, danke Slew! Tänkte fråga innan idag när bandbredden skulle höjjas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts