Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Men går det att koda så man kan rapportera kommentarer också? Det abusesystemet som är nu är ju om någon vill rapportera en bild, väl?

När man abusar så kan man ju skriva en kommentar me.. bara att skriva att det är i kommentarerna till bilden så kollar vi de... typ.. ja.. precis.. mmmhmm...

GiZmo är en mycket klok man/kvinna. Har aldrig fått veta vad den är för kön. Antag kille.

Nu kan man även ladda upp en profilbild! Enjoy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När man abusar så kan man ju skriva en kommentar me.. bara att skriva att det är i kommentarerna till bilden så kollar vi de... typ.. ja.. precis.. mmmhmm...

Åhå, har inte sett att man kan skriva en kommentar också. Ni är ju så förbannat snabba när något abuse:as så jag hinner inte ens titta på abusen innan den är borta.

Förhoppningsvis lite mer att göra nu med allt det nya, än att bara sitta och kolla på alla bilder som kommer inrullandes. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhå, har inte sett att man kan skriva en kommentar också. Ni är ju så förbannat snabba när något abuse:as så jag hinner inte ens titta på abusen innan den är borta.

Förhoppningsvis lite mer att göra nu med allt det nya, än att bara sitta och kolla på alla bilder som kommer inrullandes. ^_^

Vi får se om folk kanske börjar använda sina "album" genom att visa andra. Återstår att se.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att ni hade skrivit i denna tråd först nu, varkar vara rätt så coolt, blir bara bättre och bättre!!

Så fort jag får datorn i morgon bitti så ska det testas av bara helvete, orkar inte göra det nu.

tycker att du nästan är lite väl snäll åt gratisanvändna

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STAVFEL ^_^:( :(

Beffo Upload Betaltjänst

Nu finns Beffo Uploads nya betaltjänst tillgänglig för en billig summa. Tjänsten skall egentligen inte lanseras förräns om några veckor men vi har valt att göra den tillgänglig redan idag. Tjänsten kostar ordinarie pris 30 kr / kvartal men fram tills den riktiga lanseringen kommer priset vara 20 kr / kvartal + ev. sms-taxa.

:lol:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Såg att ni hade skrivit i denna tråd först nu, varkar vara rätt så coolt, blir bara bättre och bättre!!

Så fort jag får datorn i morgon bitti så ska det testas av bara helvete, orkar inte göra det nu.

tycker att du nästan är lite väl snäll åt gratisanvändna

Kobbe, vad heter du där? ^_^ Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kobbe, vad heter du där? ^_^

Shit dont you remember me?

jag är ju radan beta testare från gtanytt :P

menade att jag såg att det var skrivit i denna tråd först då, det var ett litet tag sen den var aktiv före det

hmm varför vill du ha mitt namn :mellow:

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit dont you remember me?

jag är ju radan beta testare från gtanytt ^_^

menade att jag såg att det var skrivit i denna tråd först då, det var ett litet tag sen den var aktiv före det

hmm varför vill du ha mitt namn :mellow:

Kom på vad du hette. Kobbe, jag vet vem du är, så gammal är jag inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat använda beffo uploade mer och mer och Imageshak mindre och mindre, och jag är mycket nöjd!

Finns en liten grej som jag finner störande, och det är detta eviga logga in:andet!

Borde det kunna fixas fram en "remember me" funktion allt. att man kan lägga upp bilder utan att logga in!?

Tack annars för en riktigt bra uploadesida! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat använda beffo uploade mer och mer och Imageshak mindre och mindre, och jag är mycket nöjd!

Finns en liten grej som jag finner störande, och det är detta eviga logga in:andet!

Borde det kunna fixas fram en "remember me" funktion allt. att man kan lägga upp bilder utan att logga in!?

Jag är alltid inloggad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är alltid inloggad :)

Jag med...

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Borde det kunna fixas fram en "remember me" funktion

2. allt. att man kan lägga upp bilder utan att logga in!?

Tack annars för en riktigt bra uploadesida! >_<

1. Man ska kunna hållas inloggad hela tiden, jag hade själv problem med det efter ett Slew uppdaterat sidan. Jag fick tipset att rensa bort mina beffo-cookies och testa en gång till. Då fungerade det.

2. Du kan ladda upp bilder utan att logga in, men då laddas de inte upp på ditt konto utan som gäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack annars för en riktigt bra uploadesida! >_<

Jag är alltid inloggad, och man kan ladda upp bilder om man inte är inloggad :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är alltid inloggad, och man kan ladda upp bilder om man inte är inloggad ;)

Inte jag...

1. Man ska kunna hållas inloggad hela tiden, jag hade själv problem med det efter ett Slew uppdaterat sidan. Jag fick tipset att rensa bort mina beffo-cookies och testa en gång till. Då fungerade det.

2. Du kan ladda upp bilder utan att logga in, men då laddas de inte upp på ditt konto utan som gäst.

Tack för tipset! Får prova det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag också blivit medlem på Beffo, har inte orkat bli det tidigare. Riktigt bra jobb Slew, pröjsar gärna 20 kr för att stödja sidan. :lol:

En fråga bara: Hur hittar man till någons presentation? Hittar ingen sökfunktion.

Det kan låta ironiskt, men det finns ingen sökfunktion.

Antingen får man fråga denne persons profils ID som man vill in på, eller så får man helt enkelt slumpa användare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor