SlewME Skrivet 10 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Hörrö, SlewME. Du borde fixa så man kan lägga upp .pdf-filer. Skulle vara mycket användbart när jag ska föra över saker från hemmet till skolan. (Och självklart användbart för många andra med) Det har man alltid kunnat babeK. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Men jag lyckas inte. Du kan bara ladda upp följande: GIF,JPG,PNG,PSD,RAR,ZIP,MP3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Men jag lyckas inte. Du kan bara ladda upp följande: GIF,JPG,PNG,PSD,RAR,ZIP,MP3. Får ni ladda hem saker i skolan? T ex småprogram? Ladda hem Winrar då och så rar:ar du filen bara. Om inte så vore det ju bra om man kan ladda upp .pdf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 (redigerad) Får ni ladda hem saker i skolan? T ex småprogram? Ladda hem Winrar då och så rar:ar du filen bara. Om inte så vore det ju bra om man kan ladda upp .pdf. Ja, det får jag nog. Om inte annat så har jag admin-lösenordet. Men i vilket fall vore ju den enkla lösningen att tillåta PDF-filer, det används ju faktiskt rätt mycket. Redigerad 11 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Ja, det får jag nog. Om inte annat så har jag admin-lösenordet. Men i vilket fall vore ju den enkla lösningen att tillåta PDF-filer, det används ju faktiskt rätt mycket. Men han sa ju att han tillät dom, svårt att läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Men han sa ju att han tillät dom, svårt att läsa? Antar att det är du som har lässvårigheter när Kebab redan sagt att han inte kan ladda upp .pdf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Antar att det är du som har lässvårigheter när Kebab redan sagt att han inte kan ladda upp .pdf. Om han sa att han har tillåtit dom att bli uppladdade så är det väl knappast fel på sidan utan för han, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Om han sa att han har tillåtit dom att bli uppladdade så är det väl knappast fel på sidan utan för han, kanske? Det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Sidan du söker efter kan ha flyttats, bytt namn eller så är den inte tillgänglig för tillfället. -------------------------------------------------------------------------------- Försök med något av följande: Om du skrev in sidadressen i Adressfältet bör du kontrollera att den är korrekt. Öppna startsidan för upl.beffo.se och sök efter länkar till den information du vill ha. Klicka på knappen Bakåt om du vill testa en annan länk. Klicka på Sök om du vill leta efter information på Internet. HTTP 400 - Ogiltig begäran Internet Explorer hmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Jovars. beffo är nere, vilket man ser på typ allas avatar och signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Fixa genast! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Glöm det, det funkade inte :< :$ Redigerad 12 juni, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Serverproblem. Jag ber om ursäkt. Servern är igång igen men på halvfart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Nevermind, fick upp bilden nu Redigerad 12 juni, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Beffo Upload får profiler. Nu kan andra besökare besöka andra användares profiler. ALLA har en profil, dock kan man välja om man vill visa eller inte visa sina bilder, alla kanske inte vill ha sina bilder "public". Det är som standard instället på "Inte visa bilder". Alla bilder går även att kommentera, för er som inte bryr sig om kommentarer går det alldeles utmärkt att "välja bort dessa" genom att klicka på "Dölj alltid kommentarer". Feedback? EDIT: Även betalanvändarna kommer får en förmån till nu. Man kommer kunna välja att visa sina bilder, därefter välja VILKA bilder man vill visa. Gratisanvändarna måste visa alla eller inga. Redigerad 1 juli, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Beffo Upload får profiler. Nu kan andra besökare besöka andra användares profiler. ALLA har en profil, dock kan man välja om man vill visa eller inte visa sina bilder, alla kanske inte vill ha sina bilder "public". Det är som standard instället på "Inte visa bilder". Alla bilder går även att kommentera, för er som inte bryr sig om kommentarer går det alldeles utmärkt att "välja bort dessa" genom att klicka på "Dölj alltid kommentarer". Feedback? Tihi, jag gillar de små ninjorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Beffo Upload får profiler. Nu kan andra besökare besöka andra användares profiler. ALLA har en profil, dock kan man välja om man vill visa eller inte visa sina bilder, alla kanske inte vill ha sina bilder "public". Det är som standard instället på "Inte visa bilder". Alla bilder går även att kommentera, för er som inte bryr sig om kommentarer går det alldeles utmärkt att "välja bort dessa" genom att klicka på "Dölj alltid kommentarer". Feedback? EDIT: Även betalanvändarna kommer får en förmån till nu. Man kommer kunna välja att visa sina bilder, därefter välja VILKA bilder man vill visa. Gratisanvändarna måste visa alla eller inga. Härligt, nu ska här utforskas. Inom kategorin "Betalanvändare" gäller fortfarande slavar ( ) va? Edit: Kommer det finnas något system för kommentarer? Jag menar, folk ska väl inte få skriva hur de vill i kommentarerna? Kanske ett abusesystem till kommentarerna med tanke på att vi inte kan sitta och glo igenom alla bilder för att hitta kommentarer som inte ska vara där. Redigerad 1 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Härligt, nu ska här utforskas. Inom kategorin "Betalanvändare" gäller fortfarande slavar ( ) va? Edit: Kommer det finnas något system för kommentarer? Jag menar, folk ska väl inte få skriva hur de vill i kommentarerna? Kanske ett abusesystem till kommentarerna med tanke på att vi inte kan sitta och glo igenom alla bilder för att hitta kommentarer som inte ska vara där. Du räknas ju både som Betalanvändare och admin på sidan. Därför gäller alla betalanvändarefunktioner även för dig. Abusefunktion finns ju redan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Du räknas ju både som Betalanvändare och admin på sidan. Därför gäller alla betalanvändarefunktioner även för dig. Abusefunktion finns ju redan ? Men går det att koda så man kan rapportera kommentarer också? Det abusesystemet som är nu är ju om någon vill rapportera en bild, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Men går det att koda så man kan rapportera kommentarer också? Det abusesystemet som är nu är ju om någon vill rapportera en bild, väl? När man abusar så kan man ju skriva en kommentar me.. bara att skriva att det är i kommentarerna till bilden så kollar vi de... typ.. ja.. precis.. mmmhmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts