Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Allting funkar ju för mig, Relativt snabbt också Någon annan design än en -VITT- skulle sitta fint. Men eftersom du bara testar det så byter du i framtiden (?) Jag håller på och fixar bättre design. Jag är förövrigt den okände forumiten som tipsade SlewME. Men den kommer fortfarande vara rätt vit och enkel, precis som ImageShack eller Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Trevligt med idé-tänkande. Dock kommer jag själv inte använda den eftersom nästan alla mina bilder ligger på över 300 gränsen. Men kanon för dom som är i behov utav en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Trevlig tjänst.. Är väldigt passande nu när Imagehack är skitslött om dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Trevligt med idé-tänkande. Dock kommer jag själv inte använda den eftersom nästan alla mina bilder ligger på över 300 gränsen. Men kanon för dom som är i behov utav en sådan. Hört rykten om att den gränsen kommer höjas när allt fungerar som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag håller på och fixar bättre design. Jag är förövrigt den okände forumiten som tipsade SlewME. Men den kommer fortfarande vara rätt vit och enkel, precis som ImageShack eller Google. Bara utan all reklam som finns på ImageShack va? Trevlig tjänst.. Är väldigt passande nu när Imagehack är skitslött om dagarna. Håller med till 100%! Hört rykten om att den gränsen kommer höjas när allt fungerar som det ska. Super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hört rykten om att den gränsen kommer höjas när allt fungerar som det ska. Det låter jävligt nice. Då kommer den uploaden användas flitigt av herr A.A... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bara utan all reklam som finns på ImageShack va? Självklart. Klart... En liten banner längst ner skulle ju inte skada. Näh, jag skojar. SlewME är för ädel för att vilja tjäna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Självklart. Klart... En liten banner längst ner skulle ju inte skada. Näh, jag skojar. SlewME är för ädel för att vilja tjäna pengar. SlewME är inte här -- Det blir nog fint. Adressen skulle vara enklare att komma ihåg om det var upload.beffo.se eller något liknande -tycker jag- EDIT. Stavfel aint the shit Redigerad 31 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 ... Nu tog jag i för mycket, va? Skyller på att jag är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nej, Det där ser übergulligt ut! 5 stjärnor till dig. Jag är också trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag är nog för pigg det var stört vad tiden gled iväg, och jag har inte sett Prison Break än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Testade att skriva in http://upload/beffo.se/ ....blev skickad till megaupload BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Suveränt! Jag laddar upp en hel del bilder när jag håller på med intervjuerna och ofta får jag ladda upp bilderna flera gånger då det inte funkar som det ska på imageshack. Jag vill verkligen hjälpa dig att hålla koll på bilderna SlewME, men för tillfället tar intervjuerna så mycket tid att jag inte kommer att kunna lägga ner den tiden som behövs. Men hittar du ingen annan så säg till så hoppar jag in. Redigerad 31 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Tästing http://ww2.beffo.se/upload/pic~/qk7iqdqcv3...kd9y5dfee97.gif Går ju riktigt snabbt. Kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nu kanske man kommer få ser lite flera GTAsajten-serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Mycket bra initiativ! Men jag vill även passa på att tipsa och nya Fileshack, nästan identisk stil med gamla silentwhisper med egen användare och arkiv, samt med en trevlig gräns på 1GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bilderna får ju inte vara större än 300kB Tråkigt. Annars så gillar jag enkelheten och att det ser så cleant ut Tummen upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bilderna får ju inte vara större än 300kB Tråkigt. Annars så gillar jag enkelheten och att det ser så cleant ut Tummen upp 20MB på fileshack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 *Stor blöt pöss på SlewMe* Älskar dig för detta, nu kan man äntligen ladda upp bilder felfritt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag är nog för pigg det var stört vad tiden gled iväg, och jag har inte sett Prison Break än. *bild* Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts