Jump to content

Filuppladdning.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 742
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag upptäckte just en sak. När man trycker "Registrera användare" så står det:

" Som registrerad avnvändare så har du bättre koll över vad för filer du har laddat upp. Men du kan även välja att ta bort filer som du inte vill ha kvar."

Småsak, men rätt ska vara rätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstream menade att eftersom det var det han skrev på förra sidan är det väl ganska självklart det som menas.

Vad får dig att tro det?=No shit sherlock ...typ.

Rätta mig om jag har fel.

Du har missuppfattat totalt.

'Asså guuuuuu' va' ni ba' e' tröga här 'asså.

Vilka format kommer man kunna ladda upp om man har gratiskonto?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Vill se om ett behov av en presentation finns på sidan?

Då man laddar upp en bild kommer man få ett alternativ: "Dölj den här bilden". Om man inte klickar i alternativet så kan man besöka användarens presentation och ta del av de bilder som användaren laddat upp. Bland annat så ska man kunna sätta på en "slideshow" eller bläddra manuellt.

Vad sägs?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Vill se om ett behov av en presentation finns på sidan?

Då man laddar upp en bild kommer man få ett alternativ: "Dölj den här bilden". Om man inte klickar i alternativet så kan man besöka användarens presentation och ta del av de bilder som användaren laddat upp. Bland annat så ska man kunna sätta på en "slideshow" eller bläddra manuellt.

Vad sägs?

Låter som en riktigt bra idé!! :rolleyes: Lite som bilddagboken fast simplare och bättre.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Skrivet (redigerad)

Händelserapport.

Betalsystemet börjar närma sig sitt mål - att bli klart.

Har en liten tid haft betatestare från GTAnytt som frivilligt valt att anmäla sig som betatestare för nya systemet. Admins får givetvis använda tjänsten gratis tillsdess de inte är admins längre.

Tjänsten innebär 100MB upload (i stället för 60MB som det kommer vara för gratisanvändare)

Filstruktur med mappar (Skapa och ändra namn)

Flytta runt filer i mapparna.

Ladda upp filer med egna filnamn.

Tillgång till att ladda upp fler filformat, i form av .txt, .mdb, .doc, .pps m.fl.

Priset är obestämt men det lutar åt 30kr / kvartal.

Nu kan även ni GTAsajtare få chans att betatesta. Skillanden mellan GTAnytts och GTAsajtens betatestare är att ni bara får testa funktionerna tills dess att de går att köpa. GTAnytts betatestare får funktionerna i 3 månader framåt.

Skicka ett PM eller mail till sebbe@gtanytt.se och bifoga ditt användarnamn på Beffo Upload.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kan även ni GTAsajtare få chans att betatesta. Skillanden mellan GTAnytts och GTAsajtens betatestare är att ni bara får testa funktionerna tills dess att de går att köpa. GTAnytts betatestare får funktionerna i 3 månader framåt.

Skicka ett PM eller mail till sebbe@gtanytt.se och bifoga ditt användarnamn på Beffo Upload.

DOH! :rolleyes:

Jag som anmälde mig som betatestare på GTAnytt, men det såg du nog aldrig. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor