Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hej. Nej, det kommer när bandbredden är ökad. Hejsvejs. Åh, en oinsatt som jag tänkte självklart som att det var samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Inga synpunkter på hur det fungerat hittills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Inga synpunkter på hur det fungerat hittills? I love it. Quickie: Skulle tro att jag är en av de flitigare användarna.. 80 filer and counting. Bättre uppladdningssida får man leta efter. Redigerad 24 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Inga synpunkter på hur det fungerat hittills? Dom gånger jag har använt det så har det fungerat problemfritt. Så, fortsätt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Inga synpunkter på hur det fungerat hittills? GiZmos bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 GiZmos bild hihi Kebab, det finns en som slår dig, stort!.. ^^ Nik. Vet inte hur många bilder men fy fan, skulle inte förvåna mig om det är 200+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 hihi Kebab, det finns en som slår dig, stort!.. ^^ Nik. Vet inte hur många bilder men fy fan, skulle inte förvåna mig om det är 200+ Jo, jag kan tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hörrö, SlewME. Tror du att du kan be KalleR att fixa en snygg ikon hit? ..skulle vara snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hörrö, SlewME. Tror du att du kan be KalleR att fixa en snygg ikon hit? ..skulle vara snyggt. favicon menar du varför inte fråga mig direkt istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 favicon menar du varför inte fråga mig direkt istället? Så hette det ja. Mja, jag tänkte att det ändå går genom honom innan det blir något ..eller vänta här nu. Kan jag lägga in den där själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag har av någon konstig anledning fått google-ikonen som symbol för beffo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Inga synpunkter på hur det fungerat hittills? Kan säga på en gång att det är 10ggr bättre än image shack riktigt bra jobbat tycker jag edit: det är oxo snabbare än image shack, iaf för mig Redigerad 28 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag har av någon konstig anledning fått google-ikonen som symbol för beffo. Samma händer mig, fast med en annan sidas ikon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skitbra uppladdningssida, det enda jag saknar är en funktion att ladda upp flera bilder samtidigt, typ, 10 i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Hmm, skulle ladda upp en bild på mig själv, och så kommer den här fram istället? Redigerad 7 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Hmm, skulle ladda upp en bild på mig själv, och så kommer den här fram istället? Det står att den är uppladdad av dig . Men den kommer väl ifrån den där nörden som laddade upp hundra moped/minicross/motorcykel-bilderna. Reason for edit: Orka quota bilder Simpa! Redigerad 7 februari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hmm, skulle ladda upp en bild på mig själv, och så kommer den här fram istället? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9dv5epodey.jpg När jag skulle ladda upp en bild kom det nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) 01.050307 - Säkerhetsuppdatering för konton. Säkerhetsuppdateringen innebär att om man glömt att logga ut sitt konto hos ex. en kompis, så kan man lugnt logga in hemma igen och kompisen loggas ut. 02.050307 - Säkerhetsuppdatering för lösenord. Alla lösenord hashas innan de skapas i en cookie, innan låg lösenorden helt öppna i en cookie för ditt konto. Råder därför alla att logga ut och logga in igen, antagligen kommer detta att ske per automatik i och med att den kommer säga att du har fel löseord. Inget stort säkerhetshål, men personer med tillgång till vederbörandes dator kunde lätt ta reda på lösenordet. Redigerad 5 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Beffohemsidan är alltid mer seg än Imageshack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Beffohemsidan är alltid mer seg än Imageshack. ..har bara varit det det senaste dygnet. Iallafall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts