Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hjälp! Det här var ju inte bilden jag laddade upp? http://ww2.beffo.se/upload/pic.asp?pic=87afl0y3gw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hjälp! Det här var ju inte bilden jag laddade upp? http://ww2.beffo.se/upload/pic.asp?pic=87afl0y3gw.jpg Det är visst du som laddat upp den. Samma IP på den som laddade upp den bilden som på dina andra giraffbilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag kan skicka ett par sms lätt, och släng in lite reklam, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det är visst du som laddat upp den. Samma IP på den som laddade upp den bilden som på dina andra giraffbilder Nej, det är ju det som är så jävla konstigt.. Snacka om att jag blev paff när jag förväntade mig en bild på en giraff, och så kommer det upp något slags flick-kollage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Nej, det är ju det som är så jävla konstigt.. Snacka om att jag blev paff när jag förväntade mig en bild på en giraff, och så kommer det upp något slags flick-kollage. Du är säker på att du valde rätt bild då ? Du kanske valde fel bild att ladda upp, för det kommer från din IP. Det lustiga är bara att det är en gäst som laddat upp, och inte du ifrån ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Du är säker på att du valde rätt bild då ? Du kanske valde fel bild att ladda upp, för det kommer från din IP. Det lustiga är bara att det är en gäst som laddat upp, och inte du ifrån ditt konto. Ja, jag har aldrig sett den där bilden förut.. DET KASNKE ER DU SOM LADDAT UPP DEN DIN JEFEL!1 Förresten.. de senast uppladdade bilderna finns inte med i "listan". (fast de har fungerande url-er) Redigerad 25 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hur som helst var hon het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ja, jag har aldrig sett den där bilden förut.. DET KASNKE ER DU SOM LADDAT UPP DEN DIN JEFEL!1 Förresten.. de senast uppladdade bilderna finns inte med i "listan". (fast de har fungerande url-er) Vilken lista? Den listan med uppladdade bilder i ditt konto? Det är för att den är uppladdad som gäst tror jag, då hamnar inte bilden på något konto. Utan man får adressen sedan får man hålla reda på den själv. Det var förövrigt siana som laddade upp henne i tjejer och killar topicen har jag för mig. Hon den vänstra är bara så Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vilken lista? Den listan med uppladdade bilder i ditt konto? Japp. Det är för att den är uppladdad som gäst tror jag, då hamnar inte bilden på något konto. Utan man får adressen sedan får man hålla reda på den själv.Jo det förstår jag, men jag syftade på några andra bilder som jag har laddat upp.. efter hela den här "incidenten" Det var förövrigt siana som laddade upp henne i tjejer och killar topicen har jag för mig. Så det är han som är boven!?! Men.. hur kommer min IP-adress med in i bilden då? Hon den vänstra är bara så Samma person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jo det förstår jag, men jag syftade på några andra bilder som jag har laddat upp.. efter hela den här "incidenten" Har du laddat upp flera bilder efter girafferna och tjejen, det har inte jag sett Enligt admin-sidan så är din senaste bild den med hon som påstår att HIV=damp Så det är han som är boven!?! Men.. hur kommer min IP-adress med in i bilden då? Det var ett tag sedan han laddade upp den, så jag tror inte han hade något att göra med att den kom upp idag via ditt IP. Samma person? Jag vet, jag menade, den bilden till vänster. Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har du laddat upp flera bilder efter girafferna och tjejen, det har inte jag sett Enligt admin-sidan så är din senaste bild den med hon som påstår att HIV=damp Exakt, men jag har laddat upp lite olika giraffer + den bilden och de syns inte i "listan". Nåväl, SlewMe kommer nog snart och berättar vad osm är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det var förövrigt siana som laddade upp henne i tjejer och killar topicen har jag för mig. Hon den vänstra är bara så Go to hell, det var inte alls jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Go to hell, det var inte alls jag. "Har jag för mig" skrev jag . Jag var alltså inte helt säker på att det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Hej. Låter som om att ni är i trubbel? Blir bilderna fel? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ikhuw3qmb7.gif audipower? (Nik.) Redigerad 26 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Kebab satt och laddade upp giraffbilder (Rad 8 och 9 på beffo) och så kom det helt plötsligt upp en tjej för honom. Bilden kom från hans IP men han säger att det inte var han som laddade upp den, det som också är konstigt är att den laddades upp på hans IP som gäst, men alla giraffbilder var från hans IP som inloggad. Tjejen är borta nu av någon anledning. Så vi undrade om du kunde se hur det kunde bli på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Kebab satt och laddade upp giraffbilder (Rad 8 och 9 på beffo) och så kom det helt plötsligt upp en tjej för honom. Bilden kom från hans IP men han säger att det inte var han som laddade upp den, det som också är konstigt är att den laddades upp på hans IP som gäst, men alla giraffbilder var från hans IP som inloggad. Tjejen är borta nu av någon anledning. Så vi undrade om du kunde se hur det kunde bli på det sättet. Det var jag som tog bort bilden och bannade ip, bannade upp ipt då jag såg att det var antes. En person som är bannad laddade upp exakt den bilden tidigare och jag trodde därför att det var samma person. Nåväl, vi får se om problemet kvarstår. Jag é pervers. Redigerad 26 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det var jag som tog bort bilden och bannade ip, bannade upp ipt då jag såg att det var antes. En person som är bannad laddade upp exakt den bilden tidigare och jag trodde därför att det var samma person. Nåväl, vi får se om problemet kvarstår. Jag é pervers. Och du sparade bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sidan är nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Sidan är nere? Är online för mig iaf. Nu server till efter nyår antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Är online för mig iaf. Nu server till efter nyår antagligen. Japp, funkar nu! Kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts