Jump to content

Topp 10, dom mest skrämmande spelen någonsin

Kiedis
 Share

Recommended Posts

Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat!

De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna...

Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel.

Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig.

Nja, håller inte med riktigt. Har dock inte spelat klart 4:an än. Men, att man kan välja att gå in i den andra sidan,

tycker det mer är som att det är den andra sidan som kommer in till honom, mer och mer.

Men saker återstår ju att se, är i Return to Water Prison. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen ^_^

Vi säger såhär

F.E.A.R, det var egentligen inte läskigt, det var mer fånigt.

Hade det vart mer späjsat som Doom3 så hade det varit mer läskigt.

Men konstiga saker såsom spöken, zombies och sånt förstör bara skräck spel, dom enda riktiga skräckmomenten i det spelet är när Flickan är med

Penumbra har jag inte spelat

Inte Condemned heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger såhär

F.E.A.R, det var egentligen inte läskigt, det var mer fånigt.

Hade det vart mer späjsat som Doom3 så hade det varit mer läskigt.

Men konstiga saker såsom spöken, zombies och sånt förstör bara skräck spel, dom enda riktiga skräckmomenten i det spelet är när Flickan är med

Penumbra har jag inte spelat

Inte Condemned heller

Haha, Condemned är skit läskigt. Tankade demot till det för ett bra tag sen till mitt 360, satt å spelade det runt kl 1 (natt, daah) efter några öl ( ^_^ ), var länge sen jag spelat något så läskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RE 2 är förfan läskigaste spel som har gjort,hade spelat nästan genom halva storyn på en helg hos en kompis och på söndagen så klarade vi ut det och tja, cirka 01:00 gick jag hem,och fan vad fort det gick sprang väl genom halva byn ^_^;)

RE 2= Resident Evil 2

men sen även fear är ju lite läskig i vissa delar.(stegen)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor