Patrik Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat! De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna... Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel. Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig. Nja, håller inte med riktigt. Har dock inte spelat klart 4:an än. Men, att man kan välja att gå in i den andra sidan, tycker det mer är som att det är den andra sidan som kommer in till honom, mer och mer. Men saker återstår ju att se, är i Return to Water Prison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Penumbra,F.E.A.R och Condemned va ju inte me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Penumbra,F.E.A.R och Condemned va ju inte me Dom kanske inte var tillräckligt skrämmande för att platsas i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Dom kanske inte var tillräckligt skrämmande för att platsas i listan Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Antagligen Vi säger såhär F.E.A.R, det var egentligen inte läskigt, det var mer fånigt. Hade det vart mer späjsat som Doom3 så hade det varit mer läskigt. Men konstiga saker såsom spöken, zombies och sånt förstör bara skräck spel, dom enda riktiga skräckmomenten i det spelet är när Flickan är med Penumbra har jag inte spelat Inte Condemned heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vi säger såhär F.E.A.R, det var egentligen inte läskigt, det var mer fånigt. Hade det vart mer späjsat som Doom3 så hade det varit mer läskigt. Men konstiga saker såsom spöken, zombies och sånt förstör bara skräck spel, dom enda riktiga skräckmomenten i det spelet är när Flickan är med Penumbra har jag inte spelat Inte Condemned heller Haha, Condemned är skit läskigt. Tankade demot till det för ett bra tag sen till mitt 360, satt å spelade det runt kl 1 (natt, daah) efter några öl ( ), var länge sen jag spelat något så läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) RE 2 är förfan läskigaste spel som har gjort,hade spelat nästan genom halva storyn på en helg hos en kompis och på söndagen så klarade vi ut det och tja, cirka 01:00 gick jag hem,och fan vad fort det gick sprang väl genom halva byn RE 2= Resident Evil 2 men sen även fear är ju lite läskig i vissa delar.(stegen) Redigerad 31 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 efter några öl ( ) Man blir ju inte direkt mer rädd utav det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Man blir ju inte direkt mer rädd utav det? Nej, men det blir.. en annorlunda upplevelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nej, men det blir.. en annorlunda upplevelse Vaddå? Att du sikta som skit eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vaddå? Att du sikta som skit eller Maybe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Finns det nåt resident evil spel till data utom 4:an som ej verkar ha kommit ut =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Alien vs Predator 2 är lätt det läskigaste spelet någonsin. Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts