Kiedis Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (Jag tror man måste vara medlem för att se) http://www.youtube.com/watch?eurl=&v=vRVhwwh4278 För att inte spoljera spänningen allt för mycket så tyckte jag att 6:an kunde bytt plats med 4:an och 3:an kunde bytt plats med 2:an kanske tillochmed bytt plats med 1:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Worms Armageddon. :'( ah, trodde vi skulle skriva vilka spel vi tycker är läskigast Redigerad 30 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Har bara kört ett skräck spel i mitt liv. Resident Evil 4. Riktigt läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Man måste ju vara 18 för att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 F.E.A.R är det läskigaste jag spelat. Helt sjukt läskigt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Resident Evil 1-2-3. 3:an är det ända jag har spelat igenom. Penumbra. Prey är ganska läskigt. Iallafall när barnen är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Resident Evil 1-2-3. 3:an är det ända jag har spelat igenom. Penumbra. Prey är ganska läskigt. Iallafall när barnen är med. Gillar du dem, rekomenderar jag 4:n. Som är den bästa i den serien. Sedan Silent hill som är fruktansvärt bra och otäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Gillar du dem, rekomenderar jag 4:n. Som är den bästa i den serien. Sedan Silent hill som är fruktansvärt bra och otäcka. Jag har 3:an. Det var kul när jag och en kompis höll på att spela det. Nu är jag inte så mycket med honom längre. Han har 2:an och !:an också. SÅ det är där jag har spelat dem. Resident Evil är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Jag kan inte se skiten Edit: Blir och stå så här Redigerad 31 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hm.. Jag är inte ett sånt direkt stor fan av skräckspel. Jag har Resident Evil 2 till PS1 men har aldrig vågat spelat det, kanske ska ta och damma av PS1:an och spela det. Och Silent Hill vill jag spela men jag står inte ut med den urflippande styrningen i spelen. Men FEAR var jävligt läskigt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Läskigast spel jag har kört. Silent hill 2 Resident Evil 1,2,3 och 4 F.E.A.R GTA:SA (det var läskigt när alla pratade om bigfoot och LF ) Läskiga spel jag har sett. komemr inte på *uppdaterar listan när jag kommer på fler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 F.E.A.R är det läskigaste jag spelat. Helt sjukt läskigt är det. *SKRATTAR HÖGT* Haha ta ej illa upp bara. när jag körde F.E.A.R så var det ej läskigt alls sat mäst o skrattade trötnade på det efter 1tim.. Jag Rekomendera detta spel: Condemned Criminal Origins det är läskigt iaf när det är mörkt ute så är det läskigt, Man sitter typ nervös hela tiden man vet aldrig vad som kan hända om du spelar det så vet du vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Silent hill 4: The Room är lite små äckligt. Och Resident Evil 2 var jag rädd för när jag var mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Och Resident Evil 2 var jag rädd för när jag var mindre... Haha jag med, kommer ihåg när jag och en kompis lirade det när det var mörkt ute, och man gick förbi ett par fönster med plankor som satt för fönstret. Första gången hände inget, så självklart tänkte man inte på fönstrena andra gången man kom, men då krossades plankorna och massor av armar försökte ta tag i en. Jag tror vi flög två meter upp i luften båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Silent hill 4: The Room är lite små äckligt. Och Resident Evil 2 var jag rädd för när jag var mindre... Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat! De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna... Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel. Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig. I 3:an fick man ett coolt larsersvärd så att man kunde leka Jedi, och en massa andra coola vapen. Samma med de andra, men här, här fick du inget! Känns bara som ett halvtaskigt jobb, enbart utfört för att tjäna pengar. Komigen, var är fantasin!? Du är i samma j*vla rum hela tiden! Redigerad 31 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat! De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna... Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel. Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig. I 3:an fick man ett coolt larsersvärd så att man kunde leka Jedi, och en massa andra coola vapen. Samma med de andra, men här, här fick du inget! Känns bara som ett halvtaskigt jobb, enbart utfört för att tjäna pengar. Komigen, var är fantasin!? Du är i samma j*vla rum hela tiden! M...me... Men det är det enda Silent Hill jag kört. :'( Haha jag med, kommer ihåg när jag och en kompis lirade det när det var mörkt ute, och man gick förbi ett par fönster med plankor som satt för fönstret. Första gången hände inget, så självklart tänkte man inte på fönstrena andra gången man kom, men då krossades plankorna och massor av armar försökte ta tag i en. Jag tror vi flög två meter upp i luften båda två Haha, jag spelade det också hos en kompis, fast när jag började få mardrömmar utav det, så förbjöd morsan mig från att spela det något mer. Redigerad 31 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 M...me... Men det är det enda Silent Hill jag kört. :'( Köp 3:an. Det rockar fett och ger ett Halleluja moment som chrichti eller vad hon nu heter, säger! 2:an är oxå grymt bra men i 3:an får du jätte mycket prylar som gör det kul att spela det igen och igen och igen osv... Klarade det 5 ggr har jag för mig. Första spelet som jag klarade mer än 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Köp 3:an. Det rockar fett och ger ett Halleluja moment som chrichti eller vad hon nu heter, säger! 2:an är oxå grymt bra men i 3:an får du jätte mycket prylar som gör det kul att spela det igen och igen och igen osv... Klarade det 5 ggr har jag för mig. Första spelet som jag klarade mer än 2 ggr. Okey. Kanske blir att skaffa det nått tag då, det var allt för länge sen man spelade ett riktigt "skräck-lir"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Yay, mina två favoritspel toppade listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Yes nu kan jag äntligen se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts