Jump to content

Topp 10, dom mest skrämmande spelen någonsin

Kiedis
 Share

Recommended Posts

Gillar du dem, rekomenderar jag 4:n. Som är den bästa i den serien. Sedan Silent hill som är fruktansvärt bra och otäcka.

Jag har 3:an. Det var kul när jag och en kompis höll på att spela det. Nu är jag inte så mycket med honom längre. >_<

Han har 2:an och !:an också. SÅ det är där jag har spelat dem. Resident Evil är kul. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

F.E.A.R är det läskigaste jag spelat. Helt sjukt läskigt är det.

*SKRATTAR HÖGT* Haha ^_^ ta ej illa upp bara. när jag körde F.E.A.R så var det ej läskigt alls sat mäst o skrattade trötnade på det efter 1tim.. Jag Rekomendera detta spel: Condemned Criminal Origins det är läskigt iaf när det är mörkt ute så är det läskigt, Man sitter typ nervös hela tiden man vet aldrig vad som kan hända om du spelar det så vet du vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Resident Evil 2 var jag rädd för när jag var mindre... ^_^

Haha ;) jag med, kommer ihåg när jag och en kompis lirade det när det var mörkt ute, och man gick förbi ett par fönster med plankor som satt för fönstret. Första gången hände inget, så självklart tänkte man inte på fönstrena andra gången man kom, men då krossades plankorna och massor av armar försökte ta tag i en. Jag tror vi flög två meter upp i luften båda två ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silent hill 4: The Room är lite små äckligt.

Och Resident Evil 2 var jag rädd för när jag var mindre... ^_^

Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat!

De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna...

Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel.

Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig.

I 3:an fick man ett coolt larsersvärd så att man kunde leka Jedi, och en massa andra coola vapen. Samma med de andra, men här, här fick du inget!

Känns bara som ett halvtaskigt jobb, enbart utfört för att tjäna pengar.

Komigen, var är fantasin!? Du är i samma j*vla rum hela tiden!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Silent hill 4: The Room är ett hån mot föregångarna. Jag hade krävt pengarna tillbaka om jag hade kunnat!

De har totalt övergett Silent Hills själ i det spelet. Där kan man själv välja när man skall gå in i den adra sidan. Vilket man inte bör kunna...

Hela Silent Hill känslan är borta. Det är bara ett svårt, drygt och jobbigt spel.

Dessutom får du inte ett sk*t när du har kämpat dig igenom hela spelet. Inget, nada, *poff* så är det slut bara. Kände mig grymt lurad när jag var färdig.

I 3:an fick man ett coolt larsersvärd så att man kunde leka Jedi, och en massa andra coola vapen. Samma med de andra, men här, här fick du inget!

Känns bara som ett halvtaskigt jobb, enbart utfört för att tjäna pengar.

Komigen, var är fantasin!? Du är i samma j*vla rum hela tiden!

M...me... Men det är det enda Silent Hill jag kört. ^_^ :'(

Haha ;) jag med, kommer ihåg när jag och en kompis lirade det när det var mörkt ute, och man gick förbi ett par fönster med plankor som satt för fönstret. Första gången hände inget, så självklart tänkte man inte på fönstrena andra gången man kom, men då krossades plankorna och massor av armar försökte ta tag i en. Jag tror vi flög två meter upp i luften båda två ^_^

Haha, jag spelade det också hos en kompis, fast när jag började få mardrömmar utav det, så förbjöd morsan mig från att spela det något mer. :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

M...me... Men det är det enda Silent Hill jag kört. ^_^ :'(

Köp 3:an. Det rockar fett och ger ett Halleluja moment som chrichti eller vad hon nu heter, säger!

2:an är oxå grymt bra men i 3:an får du jätte mycket prylar som gör det kul att spela det igen och igen och igen osv...

Klarade det 5 ggr har jag för mig. Första spelet som jag klarade mer än 2 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp 3:an. Det rockar fett och ger ett Halleluja moment som chrichti eller vad hon nu heter, säger!

2:an är oxå grymt bra men i 3:an får du jätte mycket prylar som gör det kul att spela det igen och igen och igen osv...

Klarade det 5 ggr har jag för mig. Första spelet som jag klarade mer än 2 ggr.

Okey. Kanske blir att skaffa det nått tag då, det var allt för länge sen man spelade ett riktigt "skräck-lir"... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor