Patrik Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Har noll koll nu, är det halloween nu eller nästa helg? Edit: edit. Redigerad 30 oktober, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Har noll koll nu, är det halloween nu eller nästa helg? Edit: edit. Nu är det Halloween. Redigerad 30 oktober, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Alltså är du helt seriös om det? Det känns läbbigt Förresten vad ska man ha på sig för läbbiga kläder? Några förslag? Vad är det som är så läskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Vad är det som är så läskigt? Vi kanske hittar dig . Nej skämt o sido, en polare till mig berätta att hans kompisar hade besökt detta huset och blivit jagade av en gammal gubbe eller tant. Och huset lyser alltid rött. Och grinden har ett sånt här Pentagram symbol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 De har dom ju redan sagt tidigare i tråden Och redan då var det ett av världens äldsta skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ja, och du behöver ju inte ens klä ut dig! Så hemsk är jag väll inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Alltså är du helt seriös om det? mellow.gif Det känns läbbigt unsure.gif Förresten vad ska man ha på sig för läbbiga kläder? Några förslag? happy.gif Tjaa... Du kan ju alltid klä ut dig till Laila Freivalds (ex-utrikesminister). Det slår allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Alltså är du helt seriös om det? Det känns läbbigt Förresten vad ska man ha på sig för läbbiga kläder? Några förslag? Inga kläder! Då blir dom nog skrämda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Snart är det halloween. Det betyder att 300 småungar ska komma och kräva av ens godis. Tips på några dissar till dom? Firar ni det på någont speciellt sätt? Själv ska jag ut och gömma mig bland buskar och skrämma småglinen. Själv skall jag vara en av dessa 300 ungar och kräva godis. Roligt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Själv skall jag vara en av dessa 300 ungar och kräva godis. Roligt värre. Jag med Också ska jag ha med lite ägg... Men iaf... Idag är det Halloween! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Inga kläder! Då blir dom nog skrämda. Haha eller hur! Komma där med min stora... .. Redigerad 31 oktober, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Nej skämt o sido, en polare till mig berätta att hans kompisar hade besökt detta huset och blivit jagade av en gammal gubbe eller tant. Och huset lyser alltid rött. Och grinden har ett sånt här Pentagram symbol. Illummiti har varit där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Illummiti har varit där Illuminati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hmmm, halloween? Skräck film ikväll då, sen dra iväg till något övergivet hus och skrämma ihjäl människor som går utanför. BTW, i förrgår kom det ett par ungar till mig *knack, knack* *jag öppnar* Ungar- Pengar eller godis Jag- *tittar ett bra tag på ungarna* Kan du va' själv *stänger* Det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ungar- Pengar eller godis Vill kräken ha cash nu också? Giriga ungar Tur har aldrig vi blivit besökt av någon unge, nånsin. Lovely Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Vill kräken ha cash nu också? Giriga ungar Tur har aldrig vi blivit besökt av någon unge, nånsin. Lovely Sad truth. Likaså vid påsk *knack knack* *öppnar dörren* ful unge - glad påsk *letar upp godis* Ful unge - nej jag vill hellre ha pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sad truth. Likaså vid påsk *knack knack* *öppnar dörren* ful unge - glad påsk *letar upp godis* Ful unge - nej jag vill hellre ha pengar. Je dom en krona var så blir dom nog glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sad truth. Likaså vid påsk *knack knack* *öppnar dörren* ful unge - glad påsk *letar upp godis* Ful unge - nej jag vill hellre ha pengar. Ta en femma (eller annat tungt mynt) och släng det i pannan på snorungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sad truth. Likaså vid påsk *knack knack* *öppnar dörren* ful unge - glad påsk *letar upp godis* Ful unge - nej jag vill hellre ha pengar. Gå in och låtsas att du hämtar godis, sedan kommer du med en svetsmask och en blåslampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Haha eller hur! Komma där med min stora... .. Jag hade blevet rädd som fan om någon öppnat dörren naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts