Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min kompis gjorde så här idag: Irriterande småglin: "Bus eller godis?" Kompis: "Jag väljer nog godis" *Tar en näve och stänger dörren*" Man ska ge småglinen godis med laxeringsmedel(stavning) i sen lubbar dom hem ganska fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det egentliga syftet är egentligen att hylla de döda. Sen har USA gjort så det har blivit som de blivit. Hylla de döda? Vad jag vet så kommer Halloween från Europa och där klädde man ut sig på just den dagen för att andarna inte skulle se att dom var människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hylla de döda? Vad jag vet så kommer Halloween från Europa och där klädde man ut sig på just den dagen för att andarna inte skulle se att dom var människor. Aha... det var Alla helgona jag tänkte på. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Haha, "jag väljer nog godis" den ska jag köra. jag rapporterar efter hur mycket godis jag fick tag i ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur är det nu...? Är Halloween idag, eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min kompis gjorde så här idag: Irriterande småglin: "Bus eller godis?" Kompis: "Jag väljer nog godis" *Tar en näve och stänger dörren*" Värd att skrivas i dagens LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min kompis gjorde så här idag: Irriterande småglin: "Bus eller godis?" Kompis: "Jag väljer nog godis" *Tar en näve och stänger dörren*" Vems näve tog han?!?! Ungjävlar: Bus eller godis. Karn: Bus *knäpper upp byxorna* *Ungarna kutar som harar* Ungjävlar: *Knackar på dörren* Karn: *Kommer med en kniv som det rinner Ketchup eller nåt ifrån* Ungjävlar: Bus eller godis! *Karn skriker: Älskling, det kom fler barn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Kommer aldrig några småungar under Halloween, men till Påsk, då jävlar är de som myror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Lite roligare variant: När det ringer på dörren så kollar man genom nyckelhålet och ser att det är snorungar som tigger efter godis. Då ska man öppna dörren lite grann så det är en springa man kan se ut genom och sen snabbt som fan smälla igen dörren och låsa, precis som dom gör på insider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Lite roligare variant: När det ringer på dörren så kollar man genom nyckelhålet och ser att det är snorungar som tigger efter godis. Då ska man öppna dörren lite grann så det är en springa man kan se ut genom och sen snabbt som fan smälla igen dörren och låsa, precis som dom gör på insider De brukar inte vara nyckelhål som man ser igenom direkt, på nyare dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 De brukar inte vara nyckelhål som man ser igenom direkt, på nyare dörrar Haha de har du nog rätt i -- Har inte ens märkt att det är halloween? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Haha de har du nog rätt i -- Har inte ens märkt att det är halloween? Är det inte imorgon dem börjar jävlas? ungarna alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min kompis gjorde så här idag: Irriterande småglin: "Bus eller godis?" Kompis: "Jag väljer nog godis" *Tar en näve och stänger dörren*" Hahahahaha!!! Jag tror för min del jag ska skrämmas lite med mina svärd (Katana)... Inte riktiga, men de ser 100% äkta ut... Muhahahahahahahhahaha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) När dom kommer och frågar "bus eller godis?" Ska man säga godis och sen ta deras godis Blir OTROLIGT irriterande på ungjävlarna som kommer en vecka före/efter 31 oktober.. Halloween är den 31. GAAAH ja blir galen på dom som kommer nån annan dag EDIT: Spindelmannen, tror du man orkar läsa en hel skittråd? Redigerad 30 oktober, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 När dom kommer och frågar "bus eller godis?" Ska man säga godis och sen ta deras godis De har dom ju redan sagt tidigare i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 VASA? Är det Halloween om en timme? Är inte det 4 November? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 VASA? Är det Halloween om en timme? Är inte det 4 November? Det är Halloween den 31'sta, man ska gå runt och tigga godis den Första November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Fan va dumt det hade varit ifall nåt gäng snodde godis från små barn i halloween dräkter. ------------------------------------------------------------------------------ *Ett gäng ser små barn i halloween dräkter på andra sidan gatan* Ashmed: alo ali! tita....*springer över gatan* *Ali hänger med* Ashmed: hit me goodiset ! Kalle: Neej! Ali: *Tar tag i godiset så att det ramlar på marken* Ali: Velkommen till gettot fitt unge ------------------------------------------------------------------------------ Hur som helst så finns det ett Spökhus en bit från där jag bor. Det kanske är dags att besöka det imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Fan va dumt det hade varit ifall nåt gäng snodde godis från små barn i halloween dräkter. ------------------------------------------------------------------------------ *Ett gäng ser små barn i halloween dräkter på andra sidan gatan* Ashmed: alo ali! tita....*springer över gatan* *Ali hänger med* Ashmed: hit me goodiset ! Kalle: Neej! Ali: *Tar tag i godiset så att det ramlar på marken* Ali: Velkommen till gettot fitt unge ------------------------------------------------------------------------------ Hur som helst så finns det ett Spökhus en bit från där jag bor. Det kanske är dags att besöka det imorron Jag kunde höra Dogges röst som Ali och Ashmed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Hur som helst så finns det ett Spökhus en bit från där jag bor. Det kanske är dags att besöka det imorron Alltså är du helt seriös om det? Det känns läbbigt Förresten vad ska man ha på sig för läbbiga kläder? Några förslag? Redigerad 30 oktober, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts