rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Snart är det halloween. Det betyder att 300 småungar ska komma och kräva av ens godis. Tips på några dissar till dom? Firar ni det på någont speciellt sätt? Själv ska jag ut och gömma mig bland buskar och skrämma småglinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Blod på infarten fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) En hink full med hästskit på taket vid ena dörren, och meddetsamma någon knackar drar man i snöret och pang bomm paff. Ungarna dränkta i skit. Mwahahaha Redigerad 30 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Trampminor under dörrmattan, Jason mask och Köttkniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tog på mig en scream mask och tog en kofot från garaget o säkte ner huset o satt o drack kaffe vid dörren, då ringde dem på dörren, jag slängde snabbt upp dörren med höjd kofot, fyhelvete va dem kutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tog på mig en scream mask och tog en kofot från garaget o säkte ner huset o satt o drack kaffe vid dörren, då ringde dem på dörren, jag slängde snabbt upp dörren med höjd kofot, fyhelvete va dem kutade Haha, fan vad roligt om det skulle vara någon granne eller liknande som skulle ha hjälp med något, och kom över och knackade på, och då står du där med kofot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Halloween kan ta sig nånstans. Fattar inte varför man ska fira mörker, död och annat elände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Halloween kan ta sig nånstans. Fattar inte varför man ska fira mörker, död och annat elände? Man får ju godis :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Halloween kan ta sig nånstans. Fattar inte varför man ska fira mörker, död och annat elände? Det egentliga syftet är egentligen att hylla de döda. Sen har USA gjort så det har blivit som de blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Man får ju godis :'( Ja, och du behöver ju inte ens klä ut dig! Det egentliga syftet är egentligen att hylla de döda. Sen har USA gjort så det har blivit som de blivit. Mjo. Alla Helgona menar du? Jaja, här ute på landet är det inga som kommer och tigger. Som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ja, och du behöver ju inte ens klä ut dig! Hahahahahahaha !!! . Jag funderar på att klättra upp i ett träd med någon läskig monstermask, och när ungarna kliver upp på vägen till dörren så hoppas man ner framför ansiktena på dem, det skulle vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag kommer vara ute själv, men man ska stå i någon mask med en 12 meter lång kökskniv indränkt i ketchupblod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag kommer vara ute själv, men man ska stå i någon mask med en 12 meter lång kökskniv indränkt i ketchupblod. Hur gammal var du, nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur gammal var du, nu igen? Han är född 95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur gammal var du, nu igen? Femåthalvt. Jag kommer vara ute själv, men man ska stå i någon mask med en 12 meter lång kökskniv indränkt i ketchupblod. 12 meter? Då måste du vara jetestaark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Femåthalvt. 12 meter? Då måste du vara jetestaark! MAN ska, inte JAG ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Han är född 95 Då är han 11.. right? Ingen vill veta vad han gjorde på internet som 7 åring. då ska man leka med leksaksbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Då är han 11.. right? Ingen vill veta vad han gjorde på internet som 7 åring. då ska man leka med leksaksbilar Kan människor under 18 år köpa gta vicecity jag vill ha det och jag är 8år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 När ungarna står utanför. "Bus eller godis!?!" *handen innanför byxorna* hej där... vill ni.. Leka Simon says? *ungarna springer iväg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min kompis gjorde så här idag: Irriterande småglin: "Bus eller godis?" Kompis: "Jag väljer nog godis" *Tar en näve och stänger dörren*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts