gta34ever Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Hejsan!! Jag har laddat ner bilar från gta3.net, men jag vet inte hur man installerar dom. Kan någon hjälpa mig????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Följer de inte me nån guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 De finns svenska gajder på gtasajten, fast det är inte samma bil. Men... bil som bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 var skall man lägga bilarna när man zipar upp dom? jag har lite brottom s jag vet inte om jag skriver på fel ställe, ta hänsyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts