n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Onödigt att vänta på att dom ska köpa munkar. Innan uppdrag är det bara att köpa en .357 och en sniper om man vill. Sen väntar man tills dom är typ vid bron och sen skjuter man en av vakterna med .357:an och sen sitter man bara och gömmer sig bakom nåt och väntar på att dom ska komma. Sen är det bara att plocka dom en efter en. Sen när man väl har tanken går det ju knappt att misslyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Klarat det nu... lätt ju PLUS ! ! ! Snälla läs min topic "trainers utan virus" Och svara plzplzplzplz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Onödigt att vänta på att dom ska köpa munkar. Innan uppdrag är det bara att köpa en .357 och en sniper om man vill. Sen väntar man tills dom är typ vid bron och sen skjuter man en av vakterna med .357:an och sen sitter man bara och gömmer sig bakom nåt och väntar på att dom ska komma. Sen är det bara att plocka dom en efter en. Sen när man väl har tanken går det ju knappt att misslyckas! Jag tyckte det var enklast att knäppa den person som står upp i tanken. Då stannar hela konvojen, föraren går ur och lämnar dörren öppen. Då är det bara att smita därifrån. Vad jag förstått finns det fler sätt att köra detta uppdrag på, men jag har aldrig behövt nåt annat eftersom min första taktik som jag improviserade fram alltid har funkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts