Martin-123 Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Så fort jag startar SA så hoppar det öber NvidiA och börjar med det där Rockstar märket! Sen kommer intro filmen och när den är klar kommer Bilden upp. Direkt efter det stängs spelet av och det kommer, gta_sa.exe har stött på ett problem och måste därför avslutas! Vad är fel? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Installera om det fort som sjutton och börja stunta!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Mitt råd skulle faktiskt vara att omformatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Du kan också avinstallera allting manuellt, Ta bort varje mapp som har med SA att göra osv. Det kan hjälpa, Annars blir det nog format C: som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har prövat installera om, ta bort från registret, tabort mappar! Men inget funkar! Jag tänker aldrig i mitt liv formatera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har du raderat gta-sa.set? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har du raderat gta-sa.set? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts